Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DK skriver: Ja han ser helt klart også ud som godt kæreste-potentiale! Sikke alle de mænd vi har liggende i gemmerne, hva? Måske skal Henrik lave et dating-forum herinde også!
Ja han ser helt klart også ud som godt kæreste-potentiale!
Sikke alle de mænd vi har liggende i gemmerne, hva? Måske skal Henrik lave et dating-forum herinde også!
Hi hi god ide Så er der lidt at kigge på for os andre også ,,
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super tråd
BRING IT ON piger
Milla-Victoria's mor skriver: Super tråd BRING IT ON piger
Ærgelig du bor i Nordjylland. Du ku ellers godt ligne sådan en min svoger kunne kigge på
Zafir skriver: Ærgelig du bor i Nordjylland. Du ku ellers godt ligne sådan en min svoger kunne kigge på
Haha... Hvor er du sød
Ja det er da lidt noget skidt noget..... Han ser ellers ret sød ud
Milla-Victoria's mor skriver: Haha... Hvor er du sød Ja det er da lidt noget skidt noget..... Han ser ellers ret sød ud
Sørens også Danmark er for stor hehe.
Zafir skriver: Sørens også Danmark er for stor hehe.
Hihi.... du må da sige til hvis han tilfældigvis skulle komme herover
Milla-Victoria's mor skriver: Hihi.... du må da sige til hvis han tilfældigvis skulle komme herover
det må annonceres, hvis det er. Ellers er der i hvertfald fri jagt i og omkring Frb. Han arbejder i Måløv
Genial ide.. Dette her er ihvertfald en tråd jeg vil følge godt med i
Hvordan kan det være at alle I søde kønne piger kun bor i Jylland? hvor er mænnerne i Jylland heldige...
Jeg kender en som i skal holde Jer fra...skal vi ikke lave den der liste med nitter...nittelisten....
Knus..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128