Jeg kender en ungkarl, som må scores - tråden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

LMM

Tror lige jeg springer på her

Min kæreste og jeg har verdens bedste ven! Peter har kendte ham i 18 år (de er en "drenge" gruppe der altid har været sammen, så tager man en af dem, tager man dem alle, og de er skønne på hver deres måde) - og jeg har kandte ham i seks år! han er den person vi stoler mest på og ham der også skal være gudfar til vores søn!

Nu vil jeg prøve at beskrive ham så godt som muligt (nu må vi se hvad han siger til det her hi hi)

Den skønne ungkarl hedder Stefan og han bor i Aalborg og han er 22 år, har ikke rigtig haft nogle kæreste, da han ikke lige er typen der går i byen! han er mere til lækker mad (han er verdens bedste til at lave mad, vi laver tit ny og spændende mad) og en god aften med øl og vin! Han er snart udannet Smed.  Så han er god med sine hænder ha ha

En pige til ham vil være en sød, skøn, frisk og gerne "snakkelig" hi hi som godt kan lide god mad og kan lide at være social med familie og venner! en pige som han kan stole 100 % på, ligesom man kan stole 100% på ham! 

Håber at der findes en sød pige til ham derude.. skriv endelig hvis I vil vide mere (han er guld vær )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

MorTilGustav

DK skriver:

Jeg kender også en.

Han hedder Jacob, og kan findes under mine venner på facebook.

Han er Mikkels fætter, 26 år, single, uddannet skolelærer. Han bor i en dejlig lejlighed i centrum af Horsens og arbejder på en skole lidt uden for byen. Han har egen bil. Han går meget op i film, så vi er tit på film-dates hjemme hos ham hvor vi hygger max. Han er dygtig til at bage pølsehorn, men ellers kender jeg ikke helt hans kvaliteter ud i et køkken. Men jeg mener faktisk godt han kan.

Han har 4 brødre (han er den ældste) og nolge seriøst dejlige forældre! Virkelig en svigerfamilie man kun vil kunne holde af.

Derudover har han en ret skarp humor, er meget hjælpsom, ordentlig og ret pæn (synes jeg i alt fald selv). Han er rimelig høj, jeg gætter på omkring 187.

På billedet var vi til Madonna koncert, og jeg havde på daværende tidspunkt drukket 4 flasker champagne (hvilket forklarer det noget joviale smil) 

OG han er film-fan?! Jeg er film-FREAK! Sådan mere ukendte og specielle film han er til? "Tænke-film" som jeg kalder dem   

Anmeld

21. januar 2010

DK

Cecilia84 skriver:

Haha! Tror der blir kamp om ham her lækkerbuksen! Han virker da totalt perfekt! Skolelærer, bager pølsehorn, elsker SingStar og han DANSER?!  WOW!
Måske du lige skal advare ham inden han modtager 117 mails fra os desperate damer..?

HA HA HA. Ejj han har kun godt af at komme lidt ud af busken. Jeg kan ikke forstå at han går og gemmer sig sådan.

Men når man ikke er den vilde gå i byen type, og man hader dating sites, jamen så går det hele jo lidt langsommere...

Anmeld

21. januar 2010

DK

Cecilia84 skriver:

OG han er film-fan?! Jeg er film-FREAK! Sådan mere ukendte og specielle film han er til? "Tænke-film" som jeg kalder dem   

Han er vist til ALLE film!! Jeg har aldrig mødt nogen med så stor filmsamling som ham!

Men du må da bare også op på hesten og skrive et brev! Altså han bliver da helt rumtosset, he he!!

Du ahr jo langt hår, og det er vist det der er kriteriet (ud over man skal være sød og flink og helts have ureelle hensigter)

Anmeld

21. januar 2010

Mca<3

Heidi. skriver:

Jeg keder en sød singlefyr, som gerne vil have en sød kæreste. Børn/ikke børn, Det er ligemeget.

Han er 26 år gammel, kan godt lide kvinder der er lidt ældre, men yngre er også ok.

Han er uddannet elektrikker, men arbejder nu som AV-momtør sammen med min kære mand.

I ham her får man en fyr der er utrolig glad for og god til børn. Han vil også gerne selv være far Han fungere nærmest som "onkel" for mine piger..

Han bor på Amager i en lille lejlighed.

Man behøver ikke være mor, man må også gerne være en af jer der endnu ikke har fået børn. Så alle er velkommene

Skriv til mig hvis i gerne vil lærer Thomas at kende.

Knus Heidi

Mums han ligner Thomas Evers Poulsen

Anmeld

21. januar 2010

DK

Mammi ,,, skriver:

Mums han ligner Thomas Evers Poulsen

Ja han ser helt klart også ud som godt kæreste-potentiale!

Sikke alle de mænd vi har liggende i gemmerne, hva? Måske skal Henrik lave et dating-forum herinde også!

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

DK skriver:

Ja han ser helt klart også ud som godt kæreste-potentiale!

Sikke alle de mænd vi har liggende i gemmerne, hva? Måske skal Henrik lave et dating-forum herinde også!

HA HA.. Vi driller ham rigtig meget med at vi syntes han ligner ham Og JA han er rigtig sød..

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Nå nå, må jeg være fri  Ja men det kan jo godt være, at der dukker noget andet interessant op....og de behøver altså ikke være på min egen alder....me loooves ´em young 

Jowjow Unge og plukkemodne

Der tror jeg bare du har en aaaaaaaanelse mere livserfaring end Jacob selvom han er interessant

Anmeld

21. januar 2010

DK

Zafir skriver:

Jowjow Unge og plukkemodne

Der tror jeg bare du har en aaaaaaaanelse mere livserfaring end Jacob selvom han er interessant

Sjovt at alle de single fyre der er kommet op herinde, er attraktive fyre, der bare ikke er de store don juan'er på diskotekerne, men lidt mere generte i det. Gad vide hvor mange dejlige fyre der gemmer sig derude i det danske land!!??

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Sjovt at alle de single fyre der er kommet op herinde, er attraktive fyre, der bare ikke er de store don juan'er på diskotekerne, men lidt mere generte i det. Gad vide hvor mange dejlige fyre der gemmer sig derude i det danske land!!??

Det er jo derfor de skal plukkes!!

Også må man jo finde ud af, hvordan de kan høstes, hvis de ikke er derude på dansegulvet - Jeg er sikker på at alle sammen kan lære en brudevals!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.