Jeg kender en ungkarl, som må scores - tråden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

lillemunk

LMM skriver:

Tror lige jeg springer på her

Min kæreste og jeg har verdens bedste ven! Peter har kendte ham i 18 år (de er en "drenge" gruppe der altid har været sammen, så tager man en af dem, tager man dem alle, og de er skønne på hver deres måde) - og jeg har kandte ham i seks år! han er den person vi stoler mest på og ham der også skal være gudfar til vores søn!

Nu vil jeg prøve at beskrive ham så godt som muligt (nu må vi se hvad han siger til det her hi hi)

Den skønne ungkarl hedder Stefan og han bor i Aalborg og han er 22 år, har ikke rigtig haft nogle kæreste, da han ikke lige er typen der går i byen! han er mere til lækker mad (han er verdens bedste til at lave mad, vi laver tit ny og spændende mad) og en god aften med øl og vin! Han er snart udannet Smed.  Så han er god med sine hænder ha ha

En pige til ham vil være en sød, skøn, frisk og gerne "snakkelig" hi hi som godt kan lide god mad og kan lide at være social med familie og venner! en pige som han kan stole 100 % på, ligesom man kan stole 100% på ham! 

Håber at der findes en sød pige til ham derude.. skriv endelig hvis I vil vide mere (han er guld vær )

Sikke venlig han ser ud..... men igen afstanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

LMM

lillemunk skriver:

Sikke venlig han ser ud..... men igen afstanden

det var ærgeligt!!

Anmeld

21. januar 2010

Bondepigen

Jeg synes jo det er en ret underholdende tråd det her, meen jeg kan ikke lade være med at tænke...ved de her mænd at I smider billeder af dem på nettet til offentligt skue???

Jeg ville i hvert fald blive ked af det, hvis der var nogen der gjorde det med billeder af mig, uden jeg vidste det i hvert fald!

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

bondepigen skriver:

Jeg synes jo det er en ret underholdende tråd det her, meen jeg kan ikke lade være med at tænke...ved de her mænd at I smider billeder af dem på nettet til offentligt skue???

Jeg ville i hvert fald blive ked af det, hvis der var nogen der gjorde det med billeder af mig, uden jeg vidste det i hvert fald!

Ja da.. Thomas som jeg har skrevet om, han ved det godt, og han syntes det er fedt.. Han håber der er en herinde som kunne tænke sig om lærer ham og kende....

Anmeld

21. januar 2010

Bettemus

Zafir skriver:

Hvordan kan det være at alle I søde kønne piger kun bor i Jylland? hvor er mænnerne i Jylland heldige...

Ja de er rigtig heldige men meeeeget svære at finde - altså de gode mænd. Men så igen, det kræver vist at man går ud og kigger/leder

Anmeld

21. januar 2010

Bettemus

Heidi. skriver:

Ja da.. Thomas som jeg har skrevet om, han ved det godt, og han syntes det er fedt.. Han håber der er en herinde som kunne tænke sig om lærer ham og kende....

Hehe god stil af ham

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Heidi. skriver:

fedt og så på en baby side , det er der mange fyre der blir skræmt af, endnu et plus, at han syntes det er helt ok at blive langt ud til en side med mange single mødre

Anmeld

21. januar 2010

Bondepigen

Heidi. skriver:

Jamen så er det jo bare festligt. Håber han finder en sød pige, for han lyder da bestemt sød, og ser da osse sød ud.

Anmeld

21. januar 2010

LotteGabriella

bondepigen skriver:

Jamen så er det jo bare festligt. Håber han finder en sød pige, for han lyder da bestemt sød, og ser da osse sød ud.

helt enig

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

Malou Vilma Nørgaard skriver:

fedt og så på en baby side , det er der mange fyre der blir skræmt af, endnu et plus, at han syntes det er helt ok at blive langt ud til en side med mange single mødre

Han elsker børn og er vildt god til dem, og så kan han bare godt lide kvinder der har prøvet lidt her i livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.