LMM skriver:
Tror lige jeg springer på her 
Min kæreste og jeg har verdens bedste ven! Peter har kendte ham i 18 år (de er en "drenge" gruppe der altid har været sammen, så tager man en af dem, tager man dem alle, og de er skønne på hver deres måde) - og jeg har kandte ham i seks år! han er den person vi stoler mest på og ham der også skal være gudfar til vores søn! 
Nu vil jeg prøve at beskrive ham så godt som muligt (nu må vi se hvad han siger til det her hi hi)
Den skønne ungkarl hedder Stefan og han bor i Aalborg og han er 22 år, har ikke rigtig haft nogle kæreste, da han ikke lige er typen der går i byen! han er mere til lækker mad (han er verdens bedste til at lave mad, vi laver tit ny og spændende mad) og en god aften med øl og vin! Han er snart udannet Smed.
Så han er god med sine hænder
ha ha
En pige til ham vil være en sød, skøn, frisk og gerne "snakkelig" hi hi som godt kan lide god mad og kan lide at være social med familie og venner! en pige som han kan stole 100 % på, ligesom man kan stole 100% på ham! 
Håber at der findes en sød pige til ham derude.. skriv endelig hvis I vil vide mere
(han er guld vær
)
Sikke venlig han ser ud..... men igen afstanden