Jeg kender en ungkarl, som må scores - tråden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

dorthemus

Heidi. skriver:

Det skal du ikke blive.. Det er ment helt uskyldigt

okay så......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

DK skriver:

Jeg kender også en.

Han hedder Jacob, og kan findes under mine venner på facebook.

Han er Mikkels fætter, 26 år, single, uddannet skolelærer. Han bor i en dejlig lejlighed i centrum af Horsens og arbejder på en skole lidt uden for byen. Han har egen bil. Han går meget op i film, så vi er tit på film-dates hjemme hos ham hvor vi hygger max. Han er dygtig til at bage pølsehorn, men ellers kender jeg ikke helt hans kvaliteter ud i et køkken. Men jeg mener faktisk godt han kan.

Han har 4 brødre (han er den ældste) og nolge seriøst dejlige forældre! Virkelig en svigerfamilie man kun vil kunne holde af.

Derudover har han en ret skarp humor, er meget hjælpsom, ordentlig og ret pæn (synes jeg i alt fald selv). Han er rimelig høj, jeg gætter på omkring 187.

På billedet var vi til Madonna koncert, og jeg havde på daværende tidspunkt drukket 4 flasker champagne (hvilket forklarer det noget joviale smil) 

hmm, mon han kommer forbi Viborg..

Kan han lide børn?

Anmeld

21. januar 2010

DK

"HEEY JACOB"  

I'm on

Det kan jeg godt forstå!

Bare find ham på facebook, og skriv en besked til ham! Han er så dejlig! Du kan finde ham under mine venner Jeg har ikke så mange, så det bør være nemt!

Bare du ikke skriver at jeg har lagt ham ud her. Så går han nok i baglås, he he!!

Anmeld

21. januar 2010

Sees

Det kan jeg godt forstå!

Bare find ham på facebook, og skriv en besked til ham! Han er så dejlig! Du kan finde ham under mine venner,  har ikke så mange, så det bør være nemt!

Bare du ikke skriver at jeg har lagt ham ud her. Så går han nok i baglås, he he!!

Hehe, okay ..
Så skriver jeg bare noget i retningen af "Hey, jeg er desperat - Søgte på folk der hedder Jacob og så faldt jeg over dig - Skal vi lege?"

Forstår forresten slet ikke hvorfor han er single - Han er da en lækkermås på både den ene og den anden måde!

Men tak, jeg prøver da lige at finde ham

Anmeld

21. januar 2010

DK

Astrids-mor skriver:

hmm, mon han kommer forbi Viborg..

Kan han lide børn?

Han kan i alt fald godt lide min datter. Og hun forguder ham! Inden hun blev generelt genert som 4 årig, så sagde hun altid at de var kærester!!

Så han er meget populær!

Desværre tror jeg dog at han er til lidt mere langhårede piger...

Anmeld

21. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

DK skriver:

Han kan i alt fald godt lide min datter. Og hun forguder ham! Inden hun blev generelt genert som 4 årig, så sagde hun altid at de var kærester!!

Så han er meget populær!

Desværre tror jeg dog at han er til lidt mere langhårede piger...

sødt..
hmm det var da en skam, :s øvøv..

Anmeld

21. januar 2010

DK

MetteLetten skriver:

Hehe, okay ..
Så skriver jeg bare noget i retningen af "Hey, jeg er desperat - Søgte på folk der hedder Jacob og så faldt jeg over dig - Skal vi lege?"

Forstår forresten slet ikke hvorfor han er single - Han er da en lækkermås på både den ene og den anden måde!

Men tak, jeg prøver da lige at finde ham

Tja... han gider bare ikke rigtigt det der "godaften, du har lækre bryster, vil du med hjem"-gå i byen ting. Han er mere til drinks og singstar og danse omkring til privat-fester herhjemme.

Og der er ingen single piger i vores omgangskreds, så derfor møder han vist ikke rigtigt så mange single piger!

Du kan da evt. liiige blive venner med mig på facebook, og så sige at du har set ham gennem mig?

Altså jeg mødte jo Mikkel da jeg havde Kirstine, så de er vant til "pakkeløsninger" i den familie, he he!!

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

DK skriver:

Jeg kender også en.

Han hedder Jacob, og kan findes under mine venner på facebook.

Han er Mikkels fætter, 26 år, single, uddannet skolelærer. Han bor i en dejlig lejlighed i centrum af Horsens og arbejder på en skole lidt uden for byen. Han har egen bil. Han går meget op i film, så vi er tit på film-dates hjemme hos ham hvor vi hygger max. Han er dygtig til at bage pølsehorn, men ellers kender jeg ikke helt hans kvaliteter ud i et køkken. Men jeg mener faktisk godt han kan.

Han har 4 brødre (han er den ældste) og nolge seriøst dejlige forældre! Virkelig en svigerfamilie man kun vil kunne holde af.

Derudover har han en ret skarp humor, er meget hjælpsom, ordentlig og ret pæn (synes jeg i alt fald selv). Han er rimelig høj, jeg gætter på omkring 187.

På billedet var vi til Madonna koncert, og jeg havde på daværende tidspunkt drukket 4 flasker champagne (hvilket forklarer det noget joviale smil) 

han da en meget flot fyr, nu er jeg forlovet.. meeen hvis jeg ikke havde været det, hahah.. så var han da klart min type forstår da ikke han er single!!??

Og zafir fantastisk tråd..

Anmeld

21. januar 2010

Sees

DK skriver:

Tja... han gider bare ikke rigtigt det der "godaften, du har lækre bryster, vil du med hjem"-gå i byen ting. Han er mere til drinks og singstar og danse omkring til privat-fester herhjemme.

Og der er ingen single piger i vores omgangskreds, så derfor møder han vist ikke rigtigt så mange single piger!

Du kan da evt. liiige blive venner med mig på facebook, og så sige at du har set ham gennem mig?

Altså jeg mødte jo Mikkel da jeg havde Kirstine, så de er vant til "pakkeløsninger" i den familie, he he!!

Årh, hjemmehygge, singstar og drinks - Lige mig

Har ansøgt dig derinde - Nu skal jeg bare lige bruge de næste 40 år på at formulere et brev der ikke kommer til at lyde alt for desperat og mærkeligt

Anmeld

21. januar 2010

MorTilGustav

DK skriver:

Haha! Tror der blir kamp om ham her lækkerbuksen! Han virker da totalt perfekt! Skolelærer, bager pølsehorn, elsker SingStar og han DANSER?!  WOW!
Måske du lige skal advare ham inden han modtager 117 mails fra os desperate damer..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.