Jeg kender en ungkarl, som må scores - tråden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.090 visninger
151 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sad og tænkte over, at vi har så mange skønne single-moms herinde der måske godt kunne bruge sig en SKØN sød ungkarl. Så hvorfor ikke gøre lidt reklame for dem man selv kender?

Jeg vil gerne starte:

Jacob. Min skønne svoger. Han er 29 år og Single. Han har en fin lejlighed på Frederiksberg Rådhusplads (min gamle), han her bil og et fint job som ingenør. Han starter nyt arbejde i marts, i et rigtig godt firma.

Han er lidt svær at lære at kende, så jeg søger pigen der har dåseåbneren til ham - han er MEGET genert, men når man først lige har lirket sig ind, er han både sjov og interessant at tale med. Han er utrolig sød og vil helt sikkert være den aller bedste kæreste for en pige/enlig mor. Han er super mega god til børn og vil være alletiders både far og pap-far (og vi laver UTROLIG SMUKKE BØRN I VORES FAMILIE hehe!!!).

Han er med i min vikingegruppe og rejser med os om sommeren. Derudover er han spejder, elsker friluftsliv, klatring, geo-cashing og rejser.

Han er søgbar på linkedin og facebook og er ikke særlig god til at svare sms beskeder, men han er god til at finde på dates, men nok ikke ham der inviterer på datesne - så du må være klar på at tage lidt initiativ i starten

Jeg kan også godt sende dig et billede, hvis du er interesseret.

Så - HVis du er min nye svigerinde, så skriv til mig Så skal jeg fortælle dig hans navn og sende et billede, så du kan søge ham på Fjæsen

- Zafir, i håb om en skøn svigerinde og nogen nevøer og niecer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Diana...

Zafir skriver:

Jeg sad og tænkte over, at vi har så mange skønne single-moms herinde der måske godt kunne bruge sig en SKØN sød ungkarl. Så hvorfor ikke gøre lidt reklame for dem man selv kender?

Jeg vil gerne starte:

Jacob. Min skønne svoger. Han er 29 år og Single. Han har en fin lejlighed på Frederiksberg Rådhusplads (min gamle), han her bil og et fint job som ingenør. Han starter nyt arbejde i marts, i et rigtig godt firma.

Han er lidt svær at lære at kende, så jeg søger pigen der har dåseåbneren til ham - han er MEGET genert, men når man først lige har lirket sig ind, er han både sjov og interessant at tale med. Han er utrolig sød og vil helt sikkert være den aller bedste kæreste for en pige/enlig mor. Han er super mega god til børn og vil være alletiders både far og pap-far (og vi laver UTROLIG SMUKKE BØRN I VORES FAMILIE hehe!!!).

Han er med i min vikingegruppe og rejser med os om sommeren. Derudover er han spejder, elsker friluftsliv, klatring, geo-cashing og rejser.

Han er søgbar på linkedin og facebook og er ikke særlig god til at svare sms beskeder, men han er god til at finde på dates, men nok ikke ham der inviterer på datesne - så du må være klar på at tage lidt initiativ i starten

Så - HVis du er min nye svigerinde, så skriv til mig Så skal jeg fortælle dig hans navn og sende et billede, så du kan søge ham på Fjæsen

Fed ide. men vi må have et billed  Nu jeg jo ikke single men synes det en fed ide. og vil gerne se billeder alligevel hi hi.

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Jaaaa så okay Vi sætter billede på fra starten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2010

Stine85

Nu er jeg godt nok ikke single.... Men hvorfor pokker render han rundt på fri fod???

Anmeld

21. januar 2010

Leneur

Zafir skriver:

Han ser nu sød ud men bor for langt væk og er også for ung til mig. Det burde ikke være et problem at få ham afsat.

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Stine85 skriver:

Nu er jeg godt nok ikke single.... Men hvorfor pokker render han rundt på fri fod???

Tænk - det har jeg også spurgt mig selv om!!! Han er sku et godt parti! Så kom glad og scor ham

Anmeld

21. januar 2010

Tynen

LOL! Det var da den fedeste ide

Har måske en mulig kandidat i ærmet som skal afsættes.. Skal bare lige høre om han indvilligere i at flytte og lade mig bo i huset

Arh, det´gas..

Men skal da lige forhøre mandens ven om han ikke snart skal have en kæreste

Anmeld

21. januar 2010

Diana...

Zafir skriver:

Jeg forstå ikke han er single han se sgu da godt ud og lyder fornuftig. Gætter på du snart har dig en svigerinde 

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Tynen skriver:

LOL! Det var da den fedeste ide

Har måske en mulig kandidat i ærmet som skal afsættes.. Skal bare lige høre om han indvilligere i at flytte og lade mig bo i huset

Arh, det´gas..

Men skal da lige forhøre mandens ven om han ikke snart skal have en kæreste

HAHA Du tror da ikke at jeg har spurgt min svoger om han vil postes? Så ville han blive genert med det samme, det er jo derfor jeg siger han skal SCORES

Altså - han er ligesom den omvendte af Shakespear i 'En skærsommernatsdrøm', hvor hun råber efter ham: 'Kvinder tager ikke selv, de skal tages..!!!!'

Der er min svoger nok lidt den omvendte At han tager ikke selv, han skal tages. Han er både for høflig og genert til at score damerne INDTIL han er blevet scoret. Så er han meget loose

Anmeld

21. januar 2010

Bettemus

Zafir skriver:

Jeg vil gerne starte:

Så blev du lige til Kirsten giftekniv hihi...... Ja, boede jeg stadig på sjælland, havde det da hel klart været en date værd. Men er atter bosat i det jyske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.