Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heidi. skriver: Jeg keder en sød singlefyr, som gerne vil have en sød kæreste. Børn/ikke børn, Det er ligemeget. Han er 26 år gammel, kan godt lide kvinder der er lidt ældre, men yngre er også ok. Han er uddannet elektrikker, men arbejder nu som AV-momtør sammen med min kære mand. I ham her får man en fyr der er utrolig glad for og god til børn. Han vil også gerne selv være far Han fungere nærmest som "onkel" for mine piger.. Han bor på Amager i en lille lejlighed. Man behøver ikke være mor, man må også gerne være en af jer der endnu ikke har fået børn. Så alle er velkommene Skriv til mig hvis i gerne vil lærer Thomas at kende. Knus Heidi
Jeg keder en sød singlefyr, som gerne vil have en sød kæreste. Børn/ikke børn, Det er ligemeget.
Han er 26 år gammel, kan godt lide kvinder der er lidt ældre, men yngre er også ok.
Han er uddannet elektrikker, men arbejder nu som AV-momtør sammen med min kære mand.
I ham her får man en fyr der er utrolig glad for og god til børn. Han vil også gerne selv være far Han fungere nærmest som "onkel" for mine piger..
Han bor på Amager i en lille lejlighed.
Man behøver ikke være mor, man må også gerne være en af jer der endnu ikke har fået børn. Så alle er velkommene
Skriv til mig hvis i gerne vil lærer Thomas at kende.
Knus Heidi
Han ser jo ligefrem sød ud..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heidi. skriver: Han elsker børn og er vildt god til dem, og så kan han bare godt lide kvinder der har prøvet lidt her i livet
Han elsker børn og er vildt god til dem, og så kan han bare godt lide kvinder der har prøvet lidt her i livet
jamen det jo bare rigtig godt.. syntes det er fedt, og så ser han jo heller ikke grim ud
bondepigen skriver: Jamen så er det jo bare festligt. Håber han finder en sød pige, for han lyder da bestemt sød, og ser da osse sød ud.
Jamen så er det jo bare festligt. Håber han finder en sød pige, for han lyder da bestemt sød, og ser da osse sød ud.
Det håber jeg også.. Både fordi han fortjener det og fordi han til tider invitere sig selv på middag her
Heidi. skriver: Det håber jeg også.. Både fordi han fortjener det og fordi han til tider invitere sig selv på middag her
Hahaha, ja så er det med at få ham afsat...
Ayasmor skriver: Han ser jo ligefrem sød ud..
Det er han virkelig også.. Det er faktisk sjældent jeg har mødt en fyr på 26 som er fornuftig at tale med og som tænker med hovedet og ikke med, ja du ved..
Malou Vilma Nørgaard skriver: jamen det jo bare rigtig godt.. syntes det er fedt, og så ser han jo heller ikke grim ud
Nej han er en ganske nydelig ung mand
Heidi. skriver: Det er han virkelig også.. Det er faktisk sjældent jeg har mødt en fyr på 26 som er fornuftig at tale med og som tænker med hovedet og ikke med, ja du ved..
Det er sku ærgeligt jeg også er en af der hersens jyde single moms.. øv altså..
bondepigen skriver: Hahaha, ja så er det med at få ham afsat...
He He.. ja
Ayasmor skriver: Det er sku ærgeligt jeg også er en af der hersens jyde single moms.. øv altså..
Ja Han havde dog engang en kæreste i odense,, Uden problemer
Heidi. skriver: Ja Han havde dog engang en kæreste i odense,, Uden problemer
hmm.. jeg bor i Randers
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128