ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

FrkT

Dén der ramte mig sgu!

Jeg plejer at være rimelig skarp, og når jeg ser tilbage, så er det da også lige i overkanten med hjertefejl, svær ekskæreste, tvillinger og et hjem som er indrettet så "amerikansk" taget i betragtning, at hun er 19 år og bor på Frederiksberg. Sammenholdt med at hun én gang forsvandt, da hun havde rodet sig ud et arrangement, som hun jo selvfølgelig aflyste.

Fuck, hun er syg i hovedet.

Naiv som jeg var, så slugte jeg det råt. Har tænkt så meget på hende. For første gang kan jeg egentlig mærke lidt en "overgrebs" følelse.

Jeg trækker mig fra nu af! Dvs. kan godt være her, men involverer mig ikke længere. Sørgeligt!

Åhhhh nej.... det må du ikke sige  Vi kan slet ikke undvære dig og dit rare væsen og tvillingerne i din mavse

Kan godt forstå det har været grænseoverskridende for dig, når du troede så meget på hende. Hun må være godt syg i hovedet!

Men please bliv her og bliv ved med at involvere dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Miamaja

Stumpen skriver:

Ja det kan jeg heldigvis se  Når jeg nu ikke er helt så god til at huske profilnavne, når de ligger så tæt op af hinanden

JA! Helt aerligt kan baby.dk ikke indfore en regel om at naar et navn er taget saa maa andre ikke hedde det  paa nasten samme maade. for det er altsaa MIT navn. hihi

Anmeld

2. marts 2010

dorthemus

FrkT skriver:

Åhhhh nej.... det må du ikke sige  Vi kan slet ikke undvære dig og dit rare væsen og tvillingerne i din mavse

Kan godt forstå det har været grænseoverskridende for dig, når du troede så meget på hende. Hun må være godt syg i hovedet!

Anmeld

2. marts 2010

Loggidut

hmmm, den her har glippet mig...aj og øv!

nu var katten ellers lige så sød, den var jeg sgu da ret vild med! lol...

Anmeld

2. marts 2010

Vial

FrkT skriver:

Tak for dine søde ord. Synes nu ellers at jeg tit er lidt skrap

Jeg kan dog heller ikke lade være at blande mig fremover - jeg vil bare ikke "engagere" mig, og tage det med hjem - så at sige.

Tvillingerne vil jeg nok prale med alligevel - vil nok bare ikke uploade billeder, hvis de bliver så kamp lækre, at folk får lyst til at "stjæle" min moder-identitet  

Anmeld

2. marts 2010

FrkT

KaMa skriver:

Jeg kan dog heller ikke lade være at blande mig fremover - jeg vil bare ikke "engagere" mig, og tage det med hjem - så at sige.

Tvillingerne vil jeg nok prale med alligevel - vil nok bare ikke uploade billeder, hvis de bliver så kamp lækre, at folk får lyst til at "stjæle" min moder-identitet  

Det er jeg helt sikkert på de bliver, hehe!

Godt at du ikke bliver helt væk! Og jeg synes ikke du er skrap i hvert fald!

Anmeld

2. marts 2010

Bom

Jeg er godt nok chokket..  Jeg troede virkelig meget på hende, og har rost hendes datter til skyerne, fordi hun var så smuk, og så er det fandme ikke hendes.. Sygt..

Jeg skal vist igang med at få det der irl stempel..

Anmeld

2. marts 2010

Malene84

KaMa skriver:

haha.. jeg har det præcis som dig. Shit, jeg tør sgu heller ikke have billeder af mine kommende guldklumper herinde, og hvor nederen er det så lige!!!

Jeg har oprettet en hjemmeside til glæde for min familie som bor på Bornholm - den ligger fremme herinde, og overvejer nu at slette den - er vildt bange for at ende rundt på nettet.

Jeg oplevde for få uger siden, at jeg blev ringet op af fyre der troede jeg var til det ene og det andet pga. profiler på nettet  aner stadig ikke hvem der fik mine billeder ud på nettet, men altså... øv øv øv, at folk ikke bare kan leve deres eget liv

Anmeld

2. marts 2010

smokin

Malene84- skriver:

haha.. jeg har det præcis som dig. Shit, jeg tør sgu heller ikke have billeder af mine kommende guldklumper herinde, og hvor nederen er det så lige!!!

Jeg har oprettet en hjemmeside til glæde for min familie som bor på Bornholm - den ligger fremme herinde, og overvejer nu at slette den - er vildt bange for at ende rundt på nettet.

Jeg oplevde for få uger siden, at jeg blev ringet op af fyre der troede jeg var til det ene og det andet pga. profiler på nettet  aner stadig ikke hvem der fik mine billeder ud på nettet, men altså... øv øv øv, at folk ikke bare kan leve deres eget liv

Hvis jeg skulle vælge ville jeg vælge dig! SÅ LÆKKER SOM DU ER! 

Ej jeg synes faktisk du skal slette den søde Malene. Folk du kender skal jo nok se på den. Min ligger ikke til offentlig skue, men jeg har da en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.