ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Miamaja

Mia Maia skriver:

Hi-hi...

Jeg forstår godt hvad du mener...

Men det er nok svært - men gudskelov så er det begrænset hvor mange vi skal lige vores navn med... - udover prinsesser fra julekalendre

Ja, og en skon pige som dig vil jeg da gerne dele navn med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

MM1987

Miamaja skriver:

Ja, og en skon pige som dig vil jeg da gerne dele navn med

Åhh...

I lige måde da...

Håber det går godt med jeres nye familiemedlem...

Anmeld

3. marts 2010

Englebisse

Ja det er derfor jeg ikke lægger billede af mig selv og familie på nettet.

Anmeld

3. marts 2010

Barbamama

Uden at vide det, tror jeg, at du blander to profiler sammen...

Jeg tror, at du tænker på Michella80, der læner sig ind over barnet på puslebordet og hun er god nok

Ja jeg findes altså!!! Bare spørg på NS! Og vi ligger på gulvet.... Tbcp kender mig fra seminariet.....  Uha.... Jeg er rigtig nok!!!!

Og puha hvor blev jeg ked af at læse dette indlæg, så til dig der kaldte  dig Malou Vilma Nørgaard: Du har gjort MIG og en del andre kvinder kede af det med dit stunt... Det løb mig koldt ned af ryggen da jeg så hjemmesiden med køkkenet og endnu mere da jeg så billederne af lille Ellie som jeg troede var din og som jeg MANGE gange har kommenteret og rost til skyerne for hun var da bare den lækreste lille unge, men ikke din.... Jeg ved ikke hvad du har fået ud af det, men jeg må indrømme at du har ramt mig på den dårlige måde.... Håber at du ved du har gjort noget vildt dumt og ikke finder på at gøre det igen.... hvis du har brug for at fortælle hvorfor du har gjort det kan du jo give mig en pb.

Anmeld

4. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Hvor er det uhyggeligt. Jeg troede virkelig på hende!

Må da vist også få taget mig sammen og få lavet det der "jeg findes altså i virkeligheden stempel".

Men jeg tænker, er der nogen der har oplyst Ellies forældre om at deres billeder er blevet misbrugt?

Anmeld

4. marts 2010

Sakris

Den havde jeg slet ikke gennemskuet... Hold op et chok, har virkelig sprunget i med begge ben på hendes historie, har dog ikke set det med tvillingerne og køkkenet før nu... Hvor er det bare fucked up at det skal være sådan. Jeg har det heller ikke så godt med at lægge billeder af mig selv på nettet, og det her er i hvertfald ikke noget der gør en mere tryk... Fuck jeg er helt chokket....

Anmeld

4. marts 2010

Lady Marion <3

Rikke&Liam skriver:

Hvor er det uhyggeligt. Jeg troede virkelig på hende!

Må da vist også få taget mig sammen og få lavet det der "jeg findes altså i virkeligheden stempel".

Men jeg tænker, er der nogen der har oplyst Ellies forældre om at deres billeder er blevet misbrugt?

Var det ikke en el. anden Amerikansk side ??

Anmeld

4. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Muffi . skriver:

Var det ikke en el. anden Amerikansk side ??

Jo, men derfor har de vel ret til at vide det alligevel.

Det er da ikke rart at ens billeder bliver brugt.

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

michella80 skriver:

Ja jeg findes altså!!! Bare spørg på NS! Og vi ligger på gulvet.... Tbcp kender mig fra seminariet.....  Uha.... Jeg er rigtig nok!!!!

Og puha hvor blev jeg ked af at læse dette indlæg, så til dig der kaldte  dig Malou Vilma Nørgaard: Du har gjort MIG og en del andre kvinder kede af det med dit stunt... Det løb mig koldt ned af ryggen da jeg så hjemmesiden med køkkenet og endnu mere da jeg så billederne af lille Ellie som jeg troede var din og som jeg MANGE gange har kommenteret og rost til skyerne for hun var da bare den lækreste lille unge, men ikke din.... Jeg ved ikke hvad du har fået ud af det, men jeg må indrømme at du har ramt mig på den dårlige måde.... Håber at du ved du har gjort noget vildt dumt og ikke finder på at gøre det igen.... hvis du har brug for at fortælle hvorfor du har gjort det kan du jo give mig en pb.

Det var bestemt heller ikke dig jeg mente...

Hun havde bare på et tidspunkt også et profilbillde hvor hun (eller hvem det er) læner sig ned over...ja...et eller andet barn...

Anmeld

4. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sikke noget med de falske brugere....   

Havde godt overvejet den med tvillinger, men man tror jo på folk i bedste mening, også fordi man ikke kan fatte at nogen spiller en anden end den de er. Det er noget underligt noget - og sygt.

Stakkels kvinde, og godt nogen fandt ud af det så hun blev stoppet.

Ingen skal føle sig dumme for at have troet på hende eller andre falske personer. Vi er jo blot mennesker med både fejl og mangler, men heldigvis tror vi på det gode i andre mennesker. 

Man må bare lige passe ekstra på når man er på nettet... og acceptere at der er nogle sørgelige tilfælde i mellem - og så nyde alt det gode og fantastisk herinde 

Knus til alle de ægte brugere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.