ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.667 visninger
123 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hmm ja har lige modtaget mit lækre spisebord jeg havde bestilt eller et der minder om det, og er mindre.. og en anden farve stole hmm.. ..

men så stillede vi det op for sjovt, og det passer sgu skide godt til vores køkken, hmm skal man mo beholde det, og det var jo så også billigere end det andet, og det kan mathias jo godt lide.. ej er godt nok i vildrede, for syntes sku dette her også er vildt fedt, og tror det andet vil blive forstort, når jeg har set dette.. hmm, når ville bare høre jeres mening hehe..

dette er det jeg skulle havde haft :

og dette jeg fik som lige pt står i køkkenet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

oo

jeg syntes det I har fået er rigtig flot til køkkenet...det blir lyst derude, og selve køkkenet er jo relativt mørkt. så jeg er på "I like" siden

Anmeld

20. januar 2010

Honningblomst

Det er da pisse flot til...netop fordi det er lyst og størrelsen er da god, det er ikke mast eller noget derude...

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tjuhl skriver:

jeg syntes det I har fået er rigtig flot til køkkenet...det blir lyst derude, og selve køkkenet er jo relativt mørkt. så jeg er på "I like" siden

ja syntes faktisk også det blev meget lysere.. for ja vores køkken er meeeget mørkt!! hehe.. jamen jo mere jeg går ud og kigger jo mere blir jeg hug på det hehe.. ;D

Anmeld

20. januar 2010

DK

Uhh jeg er helt vildt med det. Det er også noget helt andet og anderledes, end det andet der er meget normalt. (jeg havde selv sådan et "elipse" inden vi fik vores nye bord.

Anmeld

20. januar 2010

Ayasmor

totalt lækkert køkken.. og jeg synes det passe som fod i hose ind i det!!! jeg havde ikke byttet det

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Det er da pisse flot til...netop fordi det er lyst og størrelsen er da god, det er ikke mast eller noget derude...

tak, ja efter jeg har set det her, tror jeg sgu også det andet ville blive for stort.. og så plus stolende er hvide så det gir ls i stedet for sorte..

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ayasmor skriver:

totalt lækkert køkken.. og jeg synes det passe som fod i hose ind i det!!! jeg havde ikke byttet det

mange tak er også glad for det .. ja det står rigtig godt.. hihi beholder det sgu nok heh..

Anmeld

20. januar 2010

Honningblomst

Malou Vilma Nørgaard skriver:

tak, ja efter jeg har set det her, tror jeg sgu også det andet ville blive for stort.. og så plus stolende er hvide så det gir ls i stedet for sorte..

Ja for pokker...det er så flot...

Anmeld

20. januar 2010

Ayasmor

Malou Vilma Nørgaard skriver:

mange tak er også glad for det .. ja det står rigtig godt.. hihi beholder det sgu nok heh..

ja da.. og to fluer med et smæk.. flottere og billigere.. hehe.. men for pokker hvor elsker jeg jeres køkken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.