ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Nemesis

ønskebarn74 skriver:

Er det kun mig el. hvad... Jeg tror det hele har været den samme person... Jeg synes der er nogle ligheder at finde???

hvad mener du? Er der flere ..jeg er lost! det er da kun en og samme profil...

:-) Sisse som nu ikke er helt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

otlitrom

Mistanke bekræftet.... Sad but true...

Sørgeligt at man har "lyst" til at lave falske profiler.. Og ja, mon det er den samme?? hmm....

Anmeld

2. marts 2010

otlitrom

ladydan1 skriver:

hvad mener du? Er der flere ..jeg er lost! det er da kun en og samme profil...

:-) Sisse som nu ikke er helt med

der har vret flere falske profiler i den seneste tid.. Mon det er den samme der står bag dem alle.... Tror det er det hun mener?

Anmeld

2. marts 2010

Stumpen

Miamaja skriver:

RIGTIG flot kokken!!! er helt vild med spisebordet dertil

Lækker hund, men har jeg ikke sagt at du ikke må skifte profilbillede??

Anmeld

2. marts 2010

Nemesis

kitty skriver:

der har vret flere falske profiler i den seneste tid.. Mon det er den samme der står bag dem alle.... Tror det er det hun mener?

nååeh...på den måde...ja jeg er jo bare så naiv/godtroende at jeg slet ikke hverken fatter mistanke eller husker sammenfald mellem profilerne.

Sisse

Anmeld

2. marts 2010

Vial

Dén der ramte mig sgu!

Jeg plejer at være rimelig skarp, og når jeg ser tilbage, så er det da også lige i overkanten med hjertefejl, svær ekskæreste, tvillinger og et hjem som er indrettet så "amerikansk" taget i betragtning, at hun er 19 år og bor på Frederiksberg. Sammenholdt med at hun én gang forsvandt, da hun havde rodet sig ud et arrangement, som hun jo selvfølgelig aflyste.

Fuck, hun er syg i hovedet.

Naiv som jeg var, så slugte jeg det råt. Har tænkt så meget på hende. For første gang kan jeg egentlig mærke lidt en "overgrebs" følelse.

Jeg trækker mig fra nu af! Dvs. kan godt være her, men involverer mig ikke længere. Sørgeligt!

Anmeld

2. marts 2010

Diana...

KaMa skriver:

Dén der ramte mig sgu!

Jeg plejer at være rimelig skarp, og når jeg ser tilbage, så er det da også lige i overkanten med hjertefejl, svær ekskæreste, tvillinger og et hjem som er indrettet så "amerikansk" taget i betragtning, at hun er 19 år og bor på Frederiksberg. Sammenholdt med at hun én gang forsvandt, da hun havde rodet sig ud et arrangement, som hun jo selvfølgelig aflyste.

Fuck, hun er syg i hovedet.

Naiv som jeg var, så slugte jeg det råt. Har tænkt så meget på hende. For første gang kan jeg egentlig mærke lidt en "overgrebs" følelse.

Jeg trækker mig fra nu af! Dvs. kan godt være her, men involverer mig ikke længere. Sørgeligt!

Præcis sådan har jeg det også de andre det var sgu noget andet selv om det var sygt men hende her hun har været her så længe været med i alle indlæg osv jeg hoppet virkelig i med alle ben. 

og ja men har slet ikke lyst til at være så synlig mere. Forstå dig virkelig godt.

Anmeld

2. marts 2010

Miamaja

Stumpen skriver:

Lækker hund, men har jeg ikke sagt at du ikke må skifte profilbillede??

hehe.. Ja, det er rigtig nok, men det er altsaa stadig mig

Anmeld

2. marts 2010

Helle30

Nice work BM Holmes m.fl. 

- Helle

Anmeld

2. marts 2010

Stumpen

Miamaja skriver:

hehe.. Ja, det er rigtig nok, men det er altsaa stadig mig

Ja det kan jeg heldigvis se  Når jeg nu ikke er helt så god til at huske profilnavne, når de ligger så tæt op af hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.