ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

qp

Just another lowlife sad fuckhead!  

Hvis DU læser med her så synes jeg du skal læse lidt videre:

Det må være forfærdeligt, at være dig - forfærdeligt ikke at føle dit autentiske jeg er tilstrækkeligt som bidrag i et offentligt forum som dette. Forfærdeligt at tro at anerkendelse og respekt fra andre mennesker er noget man opnår ved, at være i besiddelse af materielle ting som eks. et luxuskøkken. Det må gøre ondt indeni, at føle du har så mange ting at leve op til før, at andre mennesker vil kunne lide dig for den du er.

Men ved du hvad - ligemeget hvad så skinner du igennem dine tekster, sådan vil det altid være, derfor er der mange herinde der kunne lide dig for de ord du igennem tiden har skrevet.

Kig indad, søg dit indre jeg, vis folk hvem du er som menneske og hvilke kvaliteter du besidder - hell opsøg en psykoterapeut og få nogle redskaber du kan bruge for, at komme videre med livet. Tingene er nemlig slet ikke så firkantede som du går rundt og tror.

Held og lykke til dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Maria.

Nej Nej Nej... Jeg forstår virkelig ikke man kan gøre sådan noget..

Men flot arbejde..

Anmeld

3. marts 2010

FruEllingsen

Det havde jeg simpelthen ikke set komme.

Det er vildt så mange falske profiler der har været på det sidste. Man tænker da helt sikkert lige en ekstra gang nu inden man ligger billeder ud...

Kan ikke forstå hvad der går igennem folks hoveder, når de vælger at gøre sådan noget

Anmeld

3. marts 2010

MM1987

Miamaja skriver:

Ja, og det er da dejligt! sode Navne sosterjeg taenkte lidt at man fra baby.dk's side skulle tilrettelaegge det saaledes at man kan vaelge en anden variation f.eks med tal eller efternavn, saa det er mindre forvirrende hvis navnene virkelig laegger taet op af hinanden med en anden brugers, men vigtigere er det altsaa heller ikke, saa det er helt fint med mig du hedder det samme

Hi-hi...

Jeg forstår godt hvad du mener...

Men det er nok svært - men gudskelov så er det begrænset hvor mange vi skal lige vores navn med... - udover prinsesser fra julekalendre

Anmeld

3. marts 2010

MM1987

Ranarupta skriver:

Uden at vide det, tror jeg, at du blander to profiler sammen...

Jeg tror, at du tænker på Michella80, der læner sig ind over barnet på puslebordet og hun er god nok

Nej, jeg ved godt hvem du tænker på...

Men hun havde også sådan et billede, hende "Malou Vilma Nørregaard"...

Ihh...det irritere mig jeg ikke kan få det til at passe - men det er jo nok taget et eller andet sted fra....

Anmeld

3. marts 2010

MM1987

bagger26 skriver:

Nej jeg kan også godt huske det billede..

Men det er noget tid siden hun skiftede det ud med et andet mener jeg..

Ja ik..

Men det er jo ikke den mor hende den rigtige Ellie har, der er på det billeder...

Nå det er nu også lige meget, men det irritere mig bare...

Anmeld

3. marts 2010

bagger26

nej men mener ikke man rigtig kunne se ansigtet på barnet, bare at han/hun var mørkhåret. Men er ikke sikker, husker bare jeg syntes det var et sødt billed..

Anmeld

3. marts 2010

MM1987

bagger26 skriver:

nej men mener ikke man rigtig kunne se ansigtet på barnet, bare at han/hun var mørkhåret. Men er ikke sikker, husker bare jeg syntes det var et sødt billed..

Ja det var nemlig rigtig fint - kan huske jeg tænkte at sådan et ville jeg også ha' taget...

Men du har nok ret i at det kunne være et andet barn...

Anmeld

3. marts 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

der har vret flere falske profiler i den seneste tid.. Mon det er den samme der står bag dem alle.... Tror det er det hun mener?

Lige precist... Lidt forskellige situationer... Men måden ligner hinanden...

Anmeld

3. marts 2010

Mormilla

Den havde jeg godt nok ikke regnet med at ville komme! Synes det er klamt det hun har gjort!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.