ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Sofia

Jeg er helt chokeret - tænk at det hele var falsk, har tit bemærket hendes billeder osv. Og den med tvillingerne, den hoppede jeg da 100 procent i med begge ben.... rystende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

TbCp

birgittemarie skriver:

Det er ikke så mærkeligt. Se her:

http://mikeandbecka.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Suk suk suk..... Ja der var jo nogle billeder imellem man kunne genkende

Anmeld

2. marts 2010

TbCp

Eva skriver:

Ja, lige nu synes jeg egentlig også det er for meget...da hun pludselig ventede tvillinger da syntes jeg det hele virkede forkert...og de billeder der har været lagt ind af soveværelser og hjemmestrikket tøj...jow jow, vi æder da det hele rådt...hmm...

Da den med tvillingerne kom studsede jeg også lidt.... men så alligevel tænker jeg hver gang... "Nej sådan er der ikke nogle der er"....

Det værste er nok at jeg faktisk har en veninde der kunne finde på den slags ting...

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Da den med tvillingerne kom studsede jeg også lidt.... men så alligevel tænker jeg hver gang... "Nej sådan er der ikke nogle der er"....

Det værste er nok at jeg faktisk har en veninde der kunne finde på den slags ting...

Der er masser af mærkelige mennesker og det her medie er som skabt for og til dem...

Anmeld

2. marts 2010

Sofia

birgittemarie skriver:

Det er ikke så mærkeligt. Se her:

http://mikeandbecka.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Der er jo bare så mange billeder derinde man kan genkende, lidt skummelt og hvor ubehageligt for forældrene til Ellie, man tænker ikke lige over at ens billeder kan blive brugt på den måde. ...

Anmeld

2. marts 2010

ekzunz

Nu kiggede jeg lige på hjemmesiden - hvor er det gustent at man kan finde på at kopiere billeder af andres børn ind og finde på historier.....

Jeg troede ikke på den med køkkenet - det hang simpelthen ikke sammen at man kan have så fedt et køkken i en kæmpe lejlighed og gå så meget op i design og så ikke have noget at snakke med mødregruppen om når de snakker design... men jeg troede da fuldt og fast på at hun havde en lille pige osv.....

Jeg må vist hellere fotovalideres..

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

ViolaFie skriver:

Der er jo bare så mange billeder derinde man kan genkende, lidt skummelt og hvor ubehageligt for forældrene til Ellie, man tænker ikke lige over at ens billeder kan blive brugt på den måde. ...

De mærker jo intet ved det, de forældre...men vi sidder alle her og kender en person eller føler vi kender en, og så findes hun ikke...lidt ligesom hvis man skrev sammen med pippi langstrømpe...det er sgu gennemført, det må man gi hende..

Anmeld

2. marts 2010

Sofia

Eva skriver:

De mærker jo intet ved det, de forældre...men vi sidder alle her og kender en person eller føler vi kender en, og så findes hun ikke...lidt ligesom hvis man skrev sammen med pippi langstrømpe...det er sgu gennemført, det må man gi hende..

Ja hun har virkelig kørt den langt ud, som du også skrev et andet sted, det hele har jo nok virket rigtigt oppe i hendes hoved. Rigtig nok at forældrene ikke mærker noget til det her.. men det får mig til at tænke over at billeder jo kan hentes af mange, også folk man bestemt ikke ønsker skal have adgang til dem..

Men ja, man kan jo kun have ondt af hende, det er jo helt forskruet. 

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Ja hun har virkelig kørt den langt ud, som du også skrev et andet sted, det hele har jo nok virket rigtigt oppe i hendes hoved. Rigtig nok at forældrene ikke mærker noget til det her.. men det får mig til at tænke over at billeder jo kan hentes af mange, også folk man bestemt ikke ønsker skal have adgang til dem..

Men ja, man kan jo kun have ondt af hende, det er jo helt forskruet. 

Ja, derfor er mine album låst, men det hjælper jo ikke en pind når hun har set skidtet...så snart kan jeg se mine hængepatter få ny identitet rundt på nettet måske...

Anmeld

2. marts 2010

Sofia

Eva skriver:

Ja, derfor er mine album låst, men det hjælper jo ikke en pind når hun har set skidtet...så snart kan jeg se mine hængepatter få ny identitet rundt på nettet måske...

Det må vi sandelig ikke håbe Hvem ved om hun allerede har oprettet en ny profil, og følger med her, vi må ikke give hende gode ideer til ny identitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.