ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Vial

Malene84- skriver:

haha.. jeg har det præcis som dig. Shit, jeg tør sgu heller ikke have billeder af mine kommende guldklumper herinde, og hvor nederen er det så lige!!!

Jeg har oprettet en hjemmeside til glæde for min familie som bor på Bornholm - den ligger fremme herinde, og overvejer nu at slette den - er vildt bange for at ende rundt på nettet.

Jeg oplevde for få uger siden, at jeg blev ringet op af fyre der troede jeg var til det ene og det andet pga. profiler på nettet  aner stadig ikke hvem der fik mine billeder ud på nettet, men altså... øv øv øv, at folk ikke bare kan leve deres eget liv

Ja, det er sgu en klam jungle denne her Netverden. Der er mange farlige dyr i denne her skov, som ligger på lur efter smukke kvinder og lækre børn.

Tror du ikke, at man kan lave en lukket hjemmeside, så de skal logge ind for at se billederne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

MM1987

Den havde jeg ikke gættet...

Godt nok var det lidt vildt alt du hun skulle igennem, men jeg åd det råt...

Der er bare noget jeg ikke forstår...

Hun havde sådan et fint profilbillede hvor hun læner sig ind over barnet der ligger og bliver puslet tror jeg...

Det ligner da hende fra det billede med "hendes gamle krop" og det ligner da også barnet...

Øv - jeg synes bare det er SÅ ærgeligt...

Håber ikke det får for mange konsekvenser for siden her...

Anmeld

2. marts 2010

JustAnotherName

birgittemarie skriver:

En af mine kompisser havde bemærket, at et af hendes billeder hed Ellie i slutningen og så var der flere ting, vi var begyndt at undre os lidt over og så gik jeg en tur på google-jagt efter Ellie billeder.

Godt fundet. Der må skismer RYDDES UD i alle de forbistrede fake-profiler.

Anmeld

2. marts 2010

MM1987

Miamaja skriver:

JA! Helt aerligt kan baby.dk ikke indfore en regel om at naar et navn er taget saa maa andre ikke hedde det  paa nasten samme maade. for det er altsaa MIT navn. hihi

Det er da også mit navn...

Anmeld

2. marts 2010

Malene84

Zette skriver:

Hvis jeg skulle vælge ville jeg vælge dig! SÅ LÆKKER SOM DU ER! 

Ej jeg synes faktisk du skal slette den søde Malene. Folk du kender skal jo nok se på den. Min ligger ikke til offentlig skue, men jeg har da en.

Ja søde, du har nok ret - jeg gør det sgu med det samme  Har godt nok også tænkt det et par gange.

hahaha... taaaak søde...

Anmeld

2. marts 2010

Kamelia

Er måløs!!!!!!! Ved næsten ikke hvad jeg skal sige!

Hvor lavt kan man synke!!!!

Det er mig så fjernt og jeg synes virkelig det er både gyseligt og LAVT! ØV!

Men sådan er det vel, der er ingen måde at sikre sig på........

Kamelia

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

Mia Maia skriver:

Den havde jeg ikke gættet...

Godt nok var det lidt vildt alt du hun skulle igennem, men jeg åd det råt...

Der er bare noget jeg ikke forstår...

Hun havde sådan et fint profilbillede hvor hun læner sig ind over barnet der ligger og bliver puslet tror jeg...

Det ligner da hende fra det billede med "hendes gamle krop" og det ligner da også barnet...

Øv - jeg synes bare det er SÅ ærgeligt...

Håber ikke det får for mange konsekvenser for siden her...

Uden at vide det, tror jeg, at du blander to profiler sammen...

Jeg tror, at du tænker på Michella80, der læner sig ind over barnet på puslebordet og hun er god nok

Anmeld

2. marts 2010

bagger26

Ranarupta skriver:

Uden at vide det, tror jeg, at du blander to profiler sammen...

Jeg tror, at du tænker på Michella80, der læner sig ind over barnet på puslebordet og hun er god nok

Nej jeg kan også godt huske det billede..

Men det er noget tid siden hun skiftede det ud med et andet mener jeg..

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

bagger26 skriver:

Nej jeg kan også godt huske det billede..

Men det er noget tid siden hun skiftede det ud med et andet mener jeg..

Ok, så beklager jeg. 
Kan jeg slet ikke huske.  

Anmeld

3. marts 2010

Miamaja

Det er da også mit navn...

Ja, og det er da dejligt! sode Navne sosterjeg taenkte lidt at man fra baby.dk's side skulle tilrettelaegge det saaledes at man kan vaelge en anden variation f.eks med tal eller efternavn, saa det er mindre forvirrende hvis navnene virkelig laegger taet op af hinanden med en anden brugers, men vigtigere er det altsaa heller ikke, saa det er helt fint med mig du hedder det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.