ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Honningblomst

ViolaFie skriver:

Det må vi sandelig ikke håbe Hvem ved om hun allerede har oprettet en ny profil, og følger med her, vi må ikke give hende gode ideer til ny identitet

Hun eller han kan jo sagtens følge med uden at være medlem og jeg er ret sikker på hun ser med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

ønskebørn74

Er det kun mig el. hvad... Jeg tror det hele har været den samme person... Jeg synes der er nogle ligheder at finde???

Anmeld

2. marts 2010

NoName

Mit album er hermed spærret. Trist at det skal være sådan...

er målløs...

Anmeld

2. marts 2010

DK

ViolaFie skriver:

Jeg er helt chokeret - tænk at det hele var falsk, har tit bemærket hendes billeder osv. Og den med tvillingerne, den hoppede jeg da 100 procent i med begge ben.... rystende!

Ditto!!

Det eneste jeg har undret mig over var at hun ikke var mere chokeret/rystet over at hun var gravid med tvillinger. Men jeg tænkte ALDRIG at det hele var falsk!

Jeg er sådan set ligeglad med at hun var falsk. Jeg har ikke "tabt" noget. Det er da mere så synd for hende at hun tydeligvis intet liv har selv, som hun kunne have vist frem! Stakkel!

Anmeld

2. marts 2010

Sofia

DK skriver:

Ditto!!

Det eneste jeg har undret mig over var at hun ikke var mere chokeret/rystet over at hun var gravid med tvillinger. Men jeg tænkte ALDRIG at det hele var falsk!

Jeg er sådan set ligeglad med at hun var falsk. Jeg har ikke "tabt" noget. Det er da mere så synd for hende at hun tydeligvis intet liv har selv, som hun kunne have vist frem! Stakkel!

Det har du helt ret i!!

Anmeld

2. marts 2010

Diana...

DK skriver:

Ditto!!

Enig.

Anmeld

2. marts 2010

Miamaja

RIGTIG flot kokken!!! er helt vild med spisebordet dertil

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

Miamaja skriver:

RIGTIG flot kokken!!! er helt vild med spisebordet dertil

Har du læst hele tråden?
Hvis ikke, kan jeg fortælle dig, at det er en falsk profil...  

Anmeld

2. marts 2010

Miamaja

Ranarupta skriver:

Har du læst hele tråden?
Hvis ikke, kan jeg fortælle dig, at det er en falsk profil...  

nej, ikke den hele men tak for informationen.

kan dog stadig godt lide kokkenet og spisebordet.. hehe

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

Miamaja skriver:

nej, ikke den hele men tak for informationen.

kan dog stadig godt lide kokkenet og spisebordet.. hehe

Haha, ja, det er skideflot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.