ihh altså.. sikke noget ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Honningblomst

birgittemarie skriver:

En af mine kompisser havde bemærket, at et af hendes billeder hed Ellie i slutningen og så var der flere ting, vi var begyndt at undre os lidt over og så gik jeg en tur på google-jagt efter Ellie billeder.

Hvor er du sej... har du givet Henrik alle oplysninger så han kan finde ud af hvem og hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

birgittemarie

Eva skriver:

Hvor er du sej... har du givet Henrik alle oplysninger så han kan finde ud af hvem og hvordan?

Jeg tror nok min medsammensvorne har sendt linket til Henrik. Hun har i hvert fald skrevet til ham tidligere på dagen, før vi fandt selve bloggen.

Jeg overvejede godt nok noget, om det var for groft at smide linket, så alle kunne se det, men kom frem til, at det kun var rimeligt, at folk, der har talt meget med hende, får en chance for at se, hvad det hele handler om.

Anmeld

2. marts 2010

ooo

Eva skriver:

Hvordan har du fundet den...og øv, det er altså trist der er så mange der har brug for at lade som noget de ikke er...øvøv...

Ja, hvordan finder I ud af at profilerne er falske. Jeg har skrevet med hende???? flere gange, og troede bestemt at hun var god nok. Hvor er det bare super mærkeligt at folk gør sådan noget her. Numse og nøgler altså.

Metha.

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

birgittemarie skriver:

Jeg tror nok min medsammensvorne har sendt linket til Henrik. Hun har i hvert fald skrevet til ham tidligere på dagen, før vi fandt selve bloggen.

Jeg overvejede godt nok noget, om det var for groft at smide linket, så alle kunne se det, men kom frem til, at det kun var rimeligt, at folk, der har talt meget med hende, får en chance for at se, hvad det hele handler om.

Bare henrik stadig kan finde det han skal bruge, men det kan han jo når man ikke kan slette profiler men kun lukke dem.

Godt arbejde og indeni trøster det mig lidt det bare var fake...uden at gå mere i detaljer.

Knus og godt gået..virkelig....

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Metchen skriver:

Ja, hvordan finder I ud af at profilerne er falske. Jeg har skrevet med hende???? flere gange, og troede bestemt at hun var god nok. Hvor er det bare super mærkeligt at folk gør sådan noget her. Numse og nøgler altså.

Metha.

Ja, lige nu synes jeg egentlig også det er for meget...da hun pludselig ventede tvillinger da syntes jeg det hele virkede forkert...og de billeder der har været lagt ind af soveværelser og hjemmestrikket tøj...jow jow, vi æder da det hele rådt...hmm...

Anmeld

2. marts 2010

ekzunz

Arghhh - så havde jeg ret. Det var derfor jeg spurgte så meget ind til bordet - jeg troede simpelthen ikke på at det var hendes. ....

Øv hvor bliver man da bare skuffet gang på gang.....

Anmeld

2. marts 2010

Ox.

Hooold da op ..

Hende troede jeg ikke var falsk ...

Godt arbejde!!!

Anmeld

2. marts 2010

ooo

Eva skriver:

Ja, lige nu synes jeg egentlig også det er for meget...da hun pludselig ventede tvillinger da syntes jeg det hele virkede forkert...og de billeder der har været lagt ind af soveværelser og hjemmestrikket tøj...jow jow, vi æder da det hele rådt...hmm...

Ja, det må jeg nok indrømme at jeg gør. Bliver egentlig lidt ked af at folk har et behov for at lave sådanne numre, det er synd for os det går ud over, men nok også for dem der står bag. Tror ikke at de har det for godt med sig selv siden de skal skabe en falsk identitet.

Jeg vil så også indrømme at det billede af hende??? hvor hun siger hun gerne ville have sin gamle krop igen, det billede så meeget gammelt ud, ikke som om det var fra sidste år.

Grrr altså.

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Arghhh - så havde jeg ret. Det var derfor jeg spurgte så meget ind til bordet - jeg troede simpelthen ikke på at det var hendes. ....

Øv hvor bliver man da bare skuffet gang på gang.....

Ja, det er virkelig øv..og hun var så meget inde over hvor skidt det var med hende sidst... øv..men altså alt det hun sagde og viste og hun var kun 19år, men man stoler jo på folk, selvom der var noget der ikke stemte...

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Metchen skriver:

Ja, det må jeg nok indrømme at jeg gør. Bliver egentlig lidt ked af at folk har et behov for at lave sådanne numre, det er synd for os det går ud over, men nok også for dem der står bag. Tror ikke at de har det for godt med sig selv siden de skal skabe en falsk identitet.

Jeg vil så også indrømme at det billede af hende??? hvor hun siger hun gerne ville have sin gamle krop igen, det billede så meeget gammelt ud, ikke som om det var fra sidste år.

Grrr altså.

Ja...set i bakspejlet var der jo masser der ikke stemte...og helt sikkert hun er en stakkel og vi har sikkert givet hende en rarr fornemmelse..en følelse af at høre til og være med...være noget...jeg har også ondt af sådanne mennesker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.