Den "søde" ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2009

Sofiedk

Har virkelig indset jeg bliver nødt til at tage mig sammen med min baby-snak, hvis nu det ikke lykkes denne gang kommer der jo nok mange flere måneder med håbet og så nytter det jo ikke noget at køre mine veninder ned allerede nu. Snakker dog ikke så meget om det med mine veninder der ikke selv er der, bruger primært min veninde som selv er i behandling Tror nu også det er værst de her 14 dage efter IUI, dagene med mens og op til ÆL tænker jeg ikke så meget på det.

Ja jeg har også besluttet mig for ikke at teste for tidligt. Må vente til d. 31 om morgenen hvis man ikke har fået sin mens og så må jeg se. Har dog tænkt meget over hvordan jeg skal tage den skide test, tror jeg har tænkt mig at tage den og så gå væk og bede kæresten om at kigge, kan slet ikke holde ud og skulle sidde og glo på hvis de to streger ikke dukker op.

Glæder mig helt vildt til at høre jeres begge resultater d. 28. Så kan jeg bare sidde tilbage bagefter og være endnu mere spændt på min egen test hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

MM1987

Hvis hun også er i behandling har hun det vel på samme måde??(lettere psykotisk, hi-hi)

Ja det er en svær overgang, og tit tager man sig selv i at have talt om det i liiidt for lang tid, men det fylder bare så meget...

Ja, de første 14 dage der skal man alt muligt og man gør også noget, og de næste 14 dage, der venter man bare...

Det synes jeg lyder som en god ide, selvom jeg tester d. 28., så stoler jeg først rigtig på den d. 31...

Her er der stadig ikke rigtig nogen tegn på den er der, men heller ikke nogen tegn på mens...

Anmeld

26. december 2009

Vial

Øv øv øv så er min menstruation startet her til aften :-( Lorte krop! Skal lige sluge den skuffelse, kan jeg mærke.

Anmeld

26. december 2009

Vial

KaMa skriver:

Øv øv øv så er min menstruation startet her til aften :-( Lorte krop! Skal lige sluge den skuffelse, kan jeg mærke.

Vågnede op til at start på menstruation var stoppet. Så kunne jeg altså ikke lade være... Kom til at teste. Den var BRAGENDE POSITIV! Tror ikke rigtig på det, da det jo er for tidligt. Men har læst mig til at hcg efter ægløsningssprøjte skulle være ude nu. Nogle siger 12 dage. Min fertilitetslæge siger 14 dage. Og det er det jo i dag faktisk. Godt nok først om lidt over et halvt døgn! Tester selvfølgelig igen mandag :-) Tænker bare at var det sprøjten som her på sidste dag driller mig, så ville den vel være svag positiv, da hcg koncentrationen må være lav. Hmm, spændende. Tror godt jeg helt forsigtigt kan skrive, at jeg nok ikke havde behøves græde mig i søvn i aftes.

Anmeld

26. december 2009

MM1987

KaMa skriver:

Vågnede op til at start på menstruation var stoppet. Så kunne jeg altså ikke lade være... Kom til at teste. Den var BRAGENDE POSITIV! Tror ikke rigtig på det, da det jo er for tidligt. Men har læst mig til at hcg efter ægløsningssprøjte skulle være ude nu. Nogle siger 12 dage. Min fertilitetslæge siger 14 dage. Og det er det jo i dag faktisk. Godt nok først om lidt over et halvt døgn! Tester selvfølgelig igen mandag :-) Tænker bare at var det sprøjten som her på sidste dag driller mig, så ville den vel være svag positiv, da hcg koncentrationen må være lav. Hmm, spændende. Tror godt jeg helt forsigtigt kan skrive, at jeg nok ikke havde behøves græde mig i søvn i aftes.

Hold da op, du har da fået en tur på den mentale rutchebane....

Håber godt nok den er god nok...

Puha...du bliver testoman de næste par dage...

Skal du scannes her når de åbner igen??...for at få bekræftet om den er der eller ikke??

Jeg drømte i nat at jeg tog to positive test...det er fandme ikke nemt at holde hovedet koldt så...

Jeg  fingrer for testen er god nok...

Anmeld

26. december 2009

Vial

Mia Maia skriver:

Hold da op, du har da fået en tur på den mentale rutchebane....

Håber godt nok den er god nok...

Puha...du bliver testoman de næste par dage...

Skal du scannes her når de åbner igen??...for at få bekræftet om den er der eller ikke??

Jeg drømte i nat at jeg tog to positive test...det er fandme ikke nemt at holde hovedet koldt så...

Jeg  fingrer for testen er god nok...

Ja, det er sgu mærkeligt!

Skal på døgnapotek for min søster, og kommer nok til at hive et par test ned fra reolen!

Det er dog med lidt rystende hænder, jeg tester i morgen.. tænk hvis den var negativ. Så er jeg lige til den lukkede afdeling....

God solskinsdag til dig

Anmeld

26. december 2009

LISBETH:-)

Ihhh hvor er det altså altsammen bare spændende.

Vil bare lige sige at jeg følger med fra side linien og  alt hvad jeg kan for at det lykkedes for jer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisbeth - der i den grad forstår alt hvad i går igennem - og lidt til

Ps. Hvis der skulle komme flere forsøg, kan man teste hver dag fra insiminering. Testen vil så være positiv de første dage (Pga. ægløsningssprøjten), men derefter negativ, bliver den så positiv igen, ved man den er der  Det har jeg gjort nogen gange, da jeg bare ikke kunne vente passivt.

Anmeld

26. december 2009

MM1987

lisbeth2910 skriver:

Ihhh hvor er det altså altsammen bare spændende.

Vil bare lige sige at jeg følger med fra side linien og  alt hvad jeg kan for at det lykkedes for jer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisbeth - der i den grad forstår alt hvad i går igennem - og lidt til

Ps. Hvis der skulle komme flere forsøg, kan man teste hver dag fra insiminering. Testen vil så være positiv de første dage (Pga. ægløsningssprøjten), men derefter negativ, bliver den så positiv igen, ved man den er der  Det har jeg gjort nogen gange, da jeg bare ikke kunne vente passivt.

Det er skønt der er nogen derude med masser af erfaring og som hepper på en...

Hvornår begyndte du så at teste negativt, altså hvornår var det ude af din krop??

Anmeld

26. december 2009

LISBETH:-)

Mia Maia skriver:

Det er skønt der er nogen derude med masser af erfaring og som hepper på en...

Hvornår begyndte du så at teste negativt, altså hvornår var det ude af din krop??

Hos mig har den altid været ude af kroppen ca.. 7-8 dage efter jeg har taget den. Denne gang var testen helt klart negativ på 9 dagen og helt klart postitiv på 11 dagen

Held og lykke!!!

Lisbeth

Anmeld

26. december 2009

Vial

lisbeth2910 skriver:

Hos mig har den altid været ude af kroppen ca.. 7-8 dage efter jeg har taget den. Denne gang var testen helt klart negativ på 9 dagen og helt klart postitiv på 11 dagen

Held og lykke!!!

Lisbeth

Tak MiaMaja. Du stiller de helt rigtige spørgsmål

Og til Lisbeth: Tror jeg elsker dig!!!! Intet mindre. Havde præcis brug for at høre ord i stil med det du skrev omkring, at det ikke kan måles på 12. dagen - altså ægløsningssprøjten. Ved jo godt, at det er din krop, men tror det er det samme hos mig.

Karina, nu med 4 tests i skabet! Venter til i morgen tidlig med at tage nr. 2 test. Vil ikke teste midt på dagen - tænk hvis den er negativ. Det magter jeg bare ikke.

Knus og kram  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.