Den "søde" ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2009

dorthemus

KaMa skriver:

Tak MiaMaja. Du stiller de helt rigtige spørgsmål

Og til Lisbeth: Tror jeg elsker dig!!!! Intet mindre. Havde præcis brug for at høre ord i stil med det du skrev omkring, at det ikke kan måles på 12. dagen - altså ægløsningssprøjten. Ved jo godt, at det er din krop, men tror det er det samme hos mig.

Karina, nu med 4 tests i skabet! Venter til i morgen tidlig med at tage nr. 2 test. Vil ikke teste midt på dagen - tænk hvis den er negativ. Det magter jeg bare ikke.

Knus og kram  

Testede på alle tider af døgnet....den bliver IKKE mindre positiv bare rolig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

MM1987

KaMa skriver:

Tak MiaMaja. Du stiller de helt rigtige spørgsmål

Og til Lisbeth: Tror jeg elsker dig!!!! Intet mindre. Havde præcis brug for at høre ord i stil med det du skrev omkring, at det ikke kan måles på 12. dagen - altså ægløsningssprøjten. Ved jo godt, at det er din krop, men tror det er det samme hos mig.

Karina, nu med 4 tests i skabet! Venter til i morgen tidlig med at tage nr. 2 test. Vil ikke teste midt på dagen - tænk hvis den er negativ. Det magter jeg bare ikke.

Knus og kram  

Ja jeg kom dig sikkert i forkøbet, men synes det er så spændende så skyndte mig at spørge...og så kan jeg med god samvittighed teste d. 28...

Jeg synes lidt der er tegn på der er en mens på vej, men der kommer ingen...jeg ber til en positiv test...

Jeg tror squ du får 4 positive test mere...

Anmeld

26. december 2009

Vial

Mia Maia skriver:

Ja jeg kom dig sikkert i forkøbet, men synes det er så spændende så skyndte mig at spørge...og så kan jeg med god samvittighed teste d. 28...

Jeg synes lidt der er tegn på der er en mens på vej, men der kommer ingen...jeg ber til en positiv test...

Jeg tror squ du får 4 positive test mere...

Du fik da sprøjte sammen dag som mig ik? Lørdag den 12. Om aftenen ik? Så kan du da prøve i morgen. Nej, jeg er streng. Prøver at lokke dig til det samme, som jeg gjorde! Har det også som om jeg skal ha' menstruation, derfor det er fedt med testen i dag. Havde da ikke nerver - eller flere tårer til det uvisse!

Anmeld

26. december 2009

MM1987

KaMa skriver:

Du fik da sprøjte sammen dag som mig ik? Lørdag den 12. Om aftenen ik? Så kan du da prøve i morgen. Nej, jeg er streng. Prøver at lokke dig til det samme, som jeg gjorde! Har det også som om jeg skal ha' menstruation, derfor det er fedt med testen i dag. Havde da ikke nerver - eller flere tårer til det uvisse!

Jeg desværre begyndt at bløde, og tror ikke rigtig på det ikke er mens...desværre...

Tror ikke helt det er gået op for mig endnu...for har ikke rigtig reageret, er bare meget tom...(og synes kæresten er en idiot, og det har han vidst desværre også fået afvide, ja det er nok min måde at reagere på)...

Anmeld

27. december 2009

Sofiedk

Hold da op hvor er det fuldstændig sinsygt med den her tråd, det er da slet ikke til at bære. Jeg har bare haft sindsyg meget kvalme idag og igår og er bare mega træt hele tiden, men kroppen kan jo bilde sig selv meget ind, så tror ikke rigtig på dem. Føler dog den er der og har fået af vide af veninder at jeg har en udstråling der ligner jeg er gravid, men who knows, måske det bare er PMS nu her når jeg skal have min mens om en 4-5 dages tid.

Jeg var godt nok tæt på at teste idag, sad der på toilettet og kiggede på den dumme test der lå i kurven, men gjorde det ikke. Der er stadig 4 dage tilbage til det er 14 dage siden min ÆL sprøjte, så kunne måske godt tage den i overmorgen og kan sku ikke love at jeg ikke kommer til det.

KÆMPE tillykke med den positive test til KaMa og krydser fingre for Mia Maia at det bare er den samme slags blødning.

Anmeld

27. december 2009

MM1987

Sofiekdk skriver:

Hold da op hvor er det fuldstændig sinsygt med den her tråd, det er da slet ikke til at bære. Jeg har bare haft sindsyg meget kvalme idag og igår og er bare mega træt hele tiden, men kroppen kan jo bilde sig selv meget ind, så tror ikke rigtig på dem. Føler dog den er der og har fået af vide af veninder at jeg har en udstråling der ligner jeg er gravid, men who knows, måske det bare er PMS nu her når jeg skal have min mens om en 4-5 dages tid.

Jeg var godt nok tæt på at teste idag, sad der på toilettet og kiggede på den dumme test der lå i kurven, men gjorde det ikke. Der er stadig 4 dage tilbage til det er 14 dage siden min ÆL sprøjte, så kunne måske godt tage den i overmorgen og kan sku ikke love at jeg ikke kommer til det.

KÆMPE tillykke med den positive test til KaMa og krydser fingre for Mia Maia at det bare er den samme slags blødning.

Jahh..der sker lidt...

Jeg har taget en test, havde brug for at få det helt afklaret, og det var den eneste måde, og den er meget negativ...

Jeg har jo intet mærket, før i går og i dag hvor jeg fik lidt mens agtige smerter, og ja den var så god nok...

Jeg er så tom...

Vi må bare på den igen, men synes bare det var perfekt denne gang...

Håber du kan holde dig i skindet søde, for jo længere tid du venter jo større chance for positivt svar...

Håber for dig den er der, og dig og Kama har jo haft det ens..såå...ej undskyld skal nok lade være med at give falske forhåbninger...

En ked Mia Maia...

Anmeld

27. december 2009

Sofiedk

Åh altså hvor er det bare svært at skulle gå igennem det her. Jeg er så følelsesmæssigt langt ude for tiden, mit hoved er bare fyldt med tanker om graviditet eller manglende graviditet. Jeg kan græde det ene øjeblik i bilen om tanken om at sidde med en lille nyfødt ønskebaby til næste jul og næste sekund tænker jeg át jeg ikke kan være så heldig og at alt det her sikkert bare er tegn på mens.

Begyndte allerede for nogle dage siden at frygte hver gang jeg går på toilettet at se blod på papiret, kan slet ikke overskue at få min mens. Selvom man jo godt ved at man ikke skal sætte håbet for højt, så kan man jo ikke lade vær med at håbe og forestille sig. Jeg håber så meget at det bare sker indenfor de næste 3 gange, så prøver at forberede mig på at det måske ikke er denne gang, skal have købt pergotime til næste måned på mandag og så må jeg tage den derfra.

Kan fanme godt forstå du er ked af det, de dumme negative test er så sindsyg skuffende at få gang på gang på gang.

Anmeld

27. december 2009

Vial

Mia Maia skriver:

Jahh..der sker lidt...

Jeg har taget en test, havde brug for at få det helt afklaret, og det var den eneste måde, og den er meget negativ...

Jeg har jo intet mærket, før i går og i dag hvor jeg fik lidt mens agtige smerter, og ja den var så god nok...

Jeg er så tom...

Vi må bare på den igen, men synes bare det var perfekt denne gang...

Håber du kan holde dig i skindet søde, for jo længere tid du venter jo større chance for positivt svar...

Håber for dig den er der, og dig og Kama har jo haft det ens..såå...ej undskyld skal nok lade være med at give falske forhåbninger...

En ked Mia Maia...

Øv øv øv, hvor er det trist. Det er jeg ked af at læse.

Jeg havde besluttet mig for, at hvis du ikke var blevet gravid, så ville jeg fortælle dig om en meget effektiv behandling til pco'er, som kan gøre næsten en mand gravid!!!

Jeg skriver det til dig i din postkasse, da den bygger på lidt egne og families erfaringer.

Kæmpe trøstekram fra mig

PS: Ikke noget hokus pokus. Det er udelukkende lægebehandling.

Anmeld

29. december 2009

Sofiedk

Så er der sørme kun mig tilbage der mangler at teste og for helvede hvor er ventetiden dog en stor rutsjebane. Kan mærke der sker en masse underlige ting i mit underliv, så enten er jeg på vej til mens eller til en positiv test og jeg har ingen ide om hvilken en af tingene det er. Når man har prøvet så længe har man næsten følt man har haft alle symptomer, så jeg er helt på bar bund.

Det er nu kun 2 dage til jeg kan teste. Har besluttet mig for ikke at teste før de 14 dage efter otrivellen er gået, så tester d. 30. om aftenen tror jeg. Jo hurtigere svar jo bedre ... Men der er det dog kun 12 dage efter IUI, men jeg satser på at hvis KaMa kunne få en positiv test, så må jeg kunne få et resultat på den ene eller den anden måde.

48 timer så håber jeg at jeg sidder med en positiv test. Vi skal heldigvis flyve imorgen kl 17 til oslo, så kan jeg få mine tanker væk hele dagen imorgen, har forberedt mig med 4 graviditets test af forskellige mærker og pergotime hvis nu min mens skulle dukke op istedet for de 2 streger - alt er klart - nu er der kun tilbage at håbe

Anmeld

29. december 2009

ønskebørn74

KaMa skriver:

Øv øv øv, hvor er det trist. Det er jeg ked af at læse.

Jeg havde besluttet mig for, at hvis du ikke var blevet gravid, så ville jeg fortælle dig om en meget effektiv behandling til pco'er, som kan gøre næsten en mand gravid!!!

Jeg skriver det til dig i din postkasse, da den bygger på lidt egne og families erfaringer.

Kæmpe trøstekram fra mig

PS: Ikke noget hokus pokus. Det er udelukkende lægebehandling.

Er det en jeg også må få?? Er jo også PCO pige  Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.