Sofiekdk skriver:
Hold da op hvor er det fuldstændig sinsygt med den her tråd, det er da slet ikke til at bære. Jeg har bare haft sindsyg meget kvalme idag og igår og er bare mega træt hele tiden, men kroppen kan jo bilde sig selv meget ind, så tror ikke rigtig på dem. Føler dog den er der og har fået af vide af veninder at jeg har en udstråling der ligner jeg er gravid, men who knows, måske det bare er PMS nu her når jeg skal have min mens om en 4-5 dages tid.
Jeg var godt nok tæt på at teste idag, sad der på toilettet og kiggede på den dumme test der lå i kurven, men gjorde det ikke. Der er stadig 4 dage tilbage til det er 14 dage siden min ÆL sprøjte, så kunne måske godt tage den i overmorgen og kan sku ikke love at jeg ikke kommer til det.
KÆMPE tillykke med den positive test til KaMa og krydser fingre for Mia Maia at det bare er den samme slags blødning.
Jahh..der sker lidt...
Jeg har taget en test, havde brug for at få det helt afklaret, og det var den eneste måde, og den er meget negativ...
Jeg har jo intet mærket, før i går og i dag hvor jeg fik lidt mens agtige smerter, og ja den var så god nok...
Jeg er så tom...
Vi må bare på den igen, men synes bare det var perfekt denne gang...
Håber du kan holde dig i skindet søde, for jo længere tid du venter jo større chance for positivt svar...
Håber for dig den er der, og dig og Kama har jo haft det ens..såå...ej undskyld skal nok lade være med at give falske forhåbninger...
En ked Mia Maia...
Anmeld