KaMa skriver:
Neeeej - Én til som har tilføjet jul og nytår ekstra spænding.
Velkommen i klubben. Glæder mig til at høre, hvordan det går for dig.
for at du også bliver gravid. Så kan vi alle 3 over nytår hoppe over i terminsgruppe..
Du må endelige skrive detaljer, hvad du mærker i kroppen oven på den otrivelle. Må ærlig indrømme, at enten er jeg meget sensitiv eller så ved jeg ikke hvad.
Er så "ramt" min mave er mega oppustet, spændinger i underliv og så to kanonkugler som gør sig bemærket, hver gang jeg tager et skridt.
Kvalme har jeg også haft igen i dag. Ærlig talt så tror jeg det skyldes oppustet mave.
Hvad er din historie ellers - hvis det kommer det offentlige rum ved? Er du også pco'er? Er det dit første iui forsøg?
Det er sindsyg spændende, vi er i Oslo til nytår og besøge en masse venner, så satser på at tage min test om morgenen d. 31. så jeg kan have en chance for at aflure mit humør, ellers vil jeg jo nærmest ikke kunne tænke på andet 
Jeg er 23, manden 27 og vi har prøvet i 2 år til feb. Manden havde stærkt nedsat sædkvalitet, puttede ham på en mega vitaminkur og den kom så på 1 måned mega meget op og der var nok til IUI. Var for at få svaret og det passede så med jeg havde naturlig ægløsning et par dage senere, kom hjem med otrivellen for at sikre min ægløsning fandt sted og nu et par dage senere er jeg insemineret uden hormoner, har dog fået min recept på pergotime til hvis der bliver en næste gang, hvilket jeg satser på der ikke gør.
Min mave er MEGA hævet ... Føler allerede jeg kan holde på maven og tænker allerede det er min kommende baby, puuuh hvor kan håb gøre mange ting for en
Ville bare være så skønt hvis det endelig var nu og vi var fri for videre behandling eller flere skuffelser. Jeg kan ikke rigtig mærke mine bryster blive ømme, men kan helt sikkert mærke mit underliv på fulde hammer. Det er fanme stadig kun idag vi har fået lavet IUI og kan nærmest ikke vente længere allerede, den dumne dumme ventetid.
Glæder mig til at følge jer andre herinde ... Kæresten og jeg er blevet enige om vi må være nogle af dem der trækker statistikken for iui den rigtige retning ved at få bonus i første forsøg