Den "søde" ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

oo

KaMa skriver:

PS: Er jeg den eneste, som allerede i hovedet har formuleret statusbesked på facebook, den dag det skal offentliggøres 

æh nej ved hver eneste insimnation har jeg allerede valgt hvilken dag og på hvilken måde familien skal have det at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Sofiedk

Hvor er det dog bare sindsyg spændende ... Jeg er lige blevet insemineret idag, tog Otrivellen kl 21 onsdag aften. Jeg har virkelig kunnet mærke mit underliv, men har ingen kvalme eller ømme bryster haft endnu .. Hmm ...

Jeg har også testdag d. 1 jan, hvilket betyder at jeg ville kunne tage testen kl 24 nytårsaften og er virkelig meget i tvivl om jeg skal gøre det, for hvor ville det være fantastisk med gode nyheder, men gud en nytårsaften med dårlige nyheder Otrivellen burde være ude af kroppen d. 30, men tør man dog.

Anmeld

18. december 2009

MM1987

KaMa skriver:

Ja, det var da snyd, at du først må teste d. 31. Det er nok fordi, at befrugtning hos dig er lidt mere bredt ud på dage.

Min er jo ret klar. Fik kun én "klat".

Den 28. er absolut også det første dag jeg må teste, de opfodrede mig da til testresultat ville være mere klart et par dage senere. Der er en lille risiko for falsk positiv og også en risiko for falsk negativ da hcg kan være knap målebart.

Var jeg hardcore tog jeg test kl. 23.55 den 31. dec og aflæste når rådhusklokkerne ringede (det ville dog kun være fedt, hvis jeg vidste den var positiv!!!).

PS: Er jeg den eneste, som allerede i hovedet har formuleret statusbesked på facebook, den dag det skal offentliggøres 

Tak til kloge Åge...

Jeg venter til d. 31. tør ikke før...

Og tror jeg gør det tidligt d. 31., og så er jeg måsket stoppet med at tude til maden...

Ang. Facebook:

Hmm, tror ikke jeg skriver det der...er lidt fordi jeg har en veninde som virkelig har postet alt omkring hendes graviditet, og alt er bare blevet sååå sukker sødt og for meget, at jeg lige som har fået nok. Kan da lige komme med et eksempel, hun har fået lavet nogen billeder hos en fotograf, og det ene er hvor hun ligger ned og så kun af maven med en sløjfe om og så ligger der et par lyserøde striksokker på maven...ja i min verden er det bare lige sødt nok...

Men glæder mig da helt vildt til at fortælle det, og min klasse ser mig ikke før vi skal aflevere speciale d. 11. marts, så der regner jeg bare med at dukke op med maven som overraskelse...

Men må jeg høre hvordan status beskeden på facebook kommer til at lyde??

Anmeld

18. december 2009

MM1987

Sofiekdk skriver:

Hvor er det dog bare sindsyg spændende ... Jeg er lige blevet insemineret idag, tog Otrivellen kl 21 onsdag aften. Jeg har virkelig kunnet mærke mit underliv, men har ingen kvalme eller ømme bryster haft endnu .. Hmm ...

Jeg har også testdag d. 1 jan, hvilket betyder at jeg ville kunne tage testen kl 24 nytårsaften og er virkelig meget i tvivl om jeg skal gøre det, for hvor ville det være fantastisk med gode nyheder, men gud en nytårsaften med dårlige nyheder Otrivellen burde være ude af kroppen d. 30, men tør man dog.

Naiiij spændende...

Vi får svar næsten svar samtidig... 

Er det din første gang eller??

Anmeld

18. december 2009

Vial

Sofiekdk skriver:

Neeeej - Én til som har tilføjet jul og nytår ekstra spænding.

Velkommen i klubben. Glæder mig til at høre, hvordan det går for dig.  for at du også bliver gravid. Så kan vi alle 3 over nytår hoppe over i terminsgruppe..

Du må endelige skrive detaljer, hvad du mærker i kroppen oven på den otrivelle. Må ærlig indrømme, at enten er jeg meget sensitiv eller så ved jeg ikke hvad.

Er så "ramt" min mave er mega oppustet, spændinger i underliv og så to kanonkugler som gør sig bemærket, hver gang jeg tager et skridt.

Kvalme har jeg også haft igen i dag. Ærlig talt så tror jeg det skyldes oppustet mave.

Hvad er din historie ellers - hvis det kommer det offentlige rum ved? Er du også pco'er? Er det dit første iui forsøg?

Anmeld

18. december 2009

Vial

Mia Maia skriver:

Tak til kloge Åge...

Jeg venter til d. 31. tør ikke før...

Og tror jeg gør det tidligt d. 31., og så er jeg måsket stoppet med at tude til maden...

Ang. Facebook:

Hmm, tror ikke jeg skriver det der...er lidt fordi jeg har en veninde som virkelig har postet alt omkring hendes graviditet, og alt er bare blevet sååå sukker sødt og for meget, at jeg lige som har fået nok. Kan da lige komme med et eksempel, hun har fået lavet nogen billeder hos en fotograf, og det ene er hvor hun ligger ned og så kun af maven med en sløjfe om og så ligger der et par lyserøde striksokker på maven...ja i min verden er det bare lige sødt nok...

Men glæder mig da helt vildt til at fortælle det, og min klasse ser mig ikke før vi skal aflevere speciale d. 11. marts, så der regner jeg bare med at dukke op med maven som overraskelse...

Men må jeg høre hvordan status beskeden på facebook kommer til at lyde??

Sløjfer om maven og babysko strategisk placeret. Det sker heller ikke for mig. Folk er jo meget forskellige. Kender godt den slags veninder. Det er jo kæmpe stort, og nogle gange kan det jo være svært at finde stop-knappen

Jeg har en intern joke med nogle veninder om, at et scaningsbillede i uge 7 ligner en vejrudsigt/satelitbillede. Så det vil jeg bruge i min status. Når tiden kommer dertil.

Fedt at du bare vil dukke op med stor mave på skolen

Anmeld

18. december 2009

MM1987

KaMa skriver:

Sløjfer om maven og babysko strategisk placeret. Det sker heller ikke for mig. Folk er jo meget forskellige. Kender godt den slags veninder. Det er jo kæmpe stort, og nogle gange kan det jo være svært at finde stop-knappen

Jeg har en intern joke med nogle veninder om, at et scaningsbillede i uge 7 ligner en vejrudsigt/satelitbillede. Så det vil jeg bruge i min status. Når tiden kommer dertil.

Fedt at du bare vil dukke op med stor mave på skolen

Der er bare nogen der er mere gravide end andre...

Altså jeg tror da også jeg skal lægge bånd på mig selv når tiden kommer, for det kommer til at fylde meget, men jeg vil prøve at huske på at det ikke er alle andres verden også......vi får se hvordan det kommer til at gå...

God ide...også lidt fedt bare at skifte profilbillede og så må de selv "regne den ud"...der skal nok komme nogen reaktioner...¨

Jahh...synes det kunne være lidt fedt, så håber jeg har en mave at vise frem der...og de ikke bare tror jeg er blevet tyk og derfor ikke tør sige noget, det vil være en rigtig flad fornemmelse...

Anmeld

18. december 2009

benthe :-)

søde kaMa jeg alt hvad jeg har
benthe

Anmeld

18. december 2009

Vial

benthe :-) skriver:

søde kaMa jeg alt hvad jeg har
benthe

Tak Benthe

Anmeld

19. december 2009

Sofiedk

KaMa skriver:

Neeeej - Én til som har tilføjet jul og nytår ekstra spænding.

Velkommen i klubben. Glæder mig til at høre, hvordan det går for dig.  for at du også bliver gravid. Så kan vi alle 3 over nytår hoppe over i terminsgruppe..

Du må endelige skrive detaljer, hvad du mærker i kroppen oven på den otrivelle. Må ærlig indrømme, at enten er jeg meget sensitiv eller så ved jeg ikke hvad.

Er så "ramt" min mave er mega oppustet, spændinger i underliv og så to kanonkugler som gør sig bemærket, hver gang jeg tager et skridt.

Kvalme har jeg også haft igen i dag. Ærlig talt så tror jeg det skyldes oppustet mave.

Hvad er din historie ellers - hvis det kommer det offentlige rum ved? Er du også pco'er? Er det dit første iui forsøg?

Det er sindsyg spændende, vi er i Oslo til nytår og besøge en masse venner, så satser på at tage min test om morgenen d. 31. så jeg kan have en chance for at aflure mit humør, ellers vil jeg jo nærmest ikke kunne tænke på andet

Jeg er 23, manden 27 og vi har prøvet i 2 år til feb. Manden havde stærkt nedsat sædkvalitet, puttede ham på en mega vitaminkur og den kom så på 1 måned mega meget op og der var nok til IUI. Var for at få svaret og det passede så med jeg havde naturlig ægløsning et par dage senere, kom hjem med otrivellen for at sikre min ægløsning fandt sted og nu et par dage senere er jeg insemineret uden hormoner, har dog fået min recept på pergotime til hvis der bliver en næste gang, hvilket jeg satser på der ikke gør.

Min mave er MEGA hævet ... Føler allerede jeg kan holde på maven og tænker allerede det er min kommende baby, puuuh hvor kan håb gøre mange ting for en Ville bare være så skønt hvis det endelig var nu og vi var fri for videre behandling eller flere skuffelser. Jeg kan ikke rigtig mærke mine bryster blive ømme, men kan helt sikkert mærke mit underliv på fulde hammer. Det er fanme stadig kun idag vi har fået lavet IUI og kan nærmest ikke vente længere allerede, den dumne dumme ventetid.

Glæder mig til at følge jer andre herinde ... Kæresten og jeg er blevet enige om vi må være nogle af dem der trækker statistikken for iui den rigtige retning ved at få bonus i første forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.