Sofiekdk skriver:
Jeg må desvaerre skuffe og sige at jeg fik min mens allerede igår morges, stor tudede bare oppe ved vores venner her i Norge, havde så meget håbet at kunne overbringe den gode nyhed til alle her på nytårsaften, men sådan skulle det ikke gå.
Nu skal jeg så starte på Pergotime imorgen og jeg skulle have haft 2 x 50 mg pr dag, men apoteket har selvfølgelig taget fejl og jeg har kun fået 5 piller så nu må jeg tage 1 x daglige i 5 dage og håbe på det er godt nok for at mit æg kan modnes til næste gang. Hvor meget har i andre taget af pergotime?
Shit hvor havde jeg bare troet at den var der denne gang.
Pyha, hvor hårdt. Kan godt forstå, at du troede på det. Du havde så mange symptomer. Det er bare det klamme ved alle de hormoner man får i sådan en behandling. Det giver mange af de samme symptomer. For ikke at tale om vores fantastiske psyke, som også fucker rundt med os i det her!
Jeg har aldrig taget pergotime. Jeg tog fra 2. dag i mens 75 enheder puregon. Så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Tænker dog, at du ikke selv har de store fertilitetsproblemer, så er det vel okay.
Krydser fingre for, at det lykkes næste gang.
Stort kram fra Karina
Anmeld