Den "søde" ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

MM1987

Sofiekdk skriver:

Så er der sørme kun mig tilbage der mangler at teste og for helvede hvor er ventetiden dog en stor rutsjebane. Kan mærke der sker en masse underlige ting i mit underliv, så enten er jeg på vej til mens eller til en positiv test og jeg har ingen ide om hvilken en af tingene det er. Når man har prøvet så længe har man næsten følt man har haft alle symptomer, så jeg er helt på bar bund.

Det er nu kun 2 dage til jeg kan teste. Har besluttet mig for ikke at teste før de 14 dage efter otrivellen er gået, så tester d. 30. om aftenen tror jeg. Jo hurtigere svar jo bedre ... Men der er det dog kun 12 dage efter IUI, men jeg satser på at hvis KaMa kunne få en positiv test, så må jeg kunne få et resultat på den ene eller den anden måde.

48 timer så håber jeg at jeg sidder med en positiv test. Vi skal heldigvis flyve imorgen kl 17 til oslo, så kan jeg få mine tanker væk hele dagen imorgen, har forberedt mig med 4 graviditets test af forskellige mærker og pergotime hvis nu min mens skulle dukke op istedet for de 2 streger - alt er klart - nu er der kun tilbage at håbe

Ja...så nu hepper vi på dig...

Det er godt nok spændende, godt du har noget der kan lede tankerne lidt væk de næste dage...

Nej det er ikke nemt at finde rundt i alle de symptomer...

Jeg glæder mig til at høre dit svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

Sofiedk

Nej det er fanme ikke nemt at finde rundt i symptomer og hvad man bilder sig selv ind ... Jeg har mega mange niv og jag i underlivet, men det syns jeg at jeg har haft noget tid nu. Havde det også juleaften og dagen inden, så aner ikke hvad dælen det betyder. Har også ret meget kvalme, men det kan ligeså godt være alt julemaden der har været for meget for mig. Tør slet ikke fortælle folk at jeg har det sådan, for hvis nu den er negativ er jeg bare helt ude i skoven.

Udover det så kan jeg overhoved ikke finde ud af det der med at regne ud hvor langt henne man er hvis det er? Når jeg bruger en terminsberegner siger den at jeg kun er 3+4 dage henne idag, fordi jeg først blev befrugtet d. 18 dec ... Men skriver jeg ind at min sidste mens var d. 28 nov så burde jeg være 4+2 ... Regner man ud fra sidste mens dag eller fra befrugtningen - jeg er helt blank. Det virker bare ret tidligt at kunne teste positiv hvis jeg kun er 3+5 imorgen :/ Kan jeg så overhoved regne med resultatet. SUK!

Anmeld

29. december 2009

Vial

Sofiekdk skriver:

Nej det er fanme ikke nemt at finde rundt i symptomer og hvad man bilder sig selv ind ... Jeg har mega mange niv og jag i underlivet, men det syns jeg at jeg har haft noget tid nu. Havde det også juleaften og dagen inden, så aner ikke hvad dælen det betyder. Har også ret meget kvalme, men det kan ligeså godt være alt julemaden der har været for meget for mig. Tør slet ikke fortælle folk at jeg har det sådan, for hvis nu den er negativ er jeg bare helt ude i skoven.

Udover det så kan jeg overhoved ikke finde ud af det der med at regne ud hvor langt henne man er hvis det er? Når jeg bruger en terminsberegner siger den at jeg kun er 3+4 dage henne idag, fordi jeg først blev befrugtet d. 18 dec ... Men skriver jeg ind at min sidste mens var d. 28 nov så burde jeg være 4+2 ... Regner man ud fra sidste mens dag eller fra befrugtningen - jeg er helt blank. Det virker bare ret tidligt at kunne teste positiv hvis jeg kun er 3+5 imorgen :/ Kan jeg så overhoved regne med resultatet. SUK!

Jeg testede tydeligt positiv, da jeg var 3+5. Du regner termin udfra 14 dage før inseminering. Uanset din menstruation. Krydser fingre for dig. Test først, når du har 5 timers urin i blæren - specielt, hvis du tester før tid. Også fint, hvis du venter til 14 dage fra æl-sprøjte :-)

Anmeld

29. december 2009

LISBETH:-)

Man regner altid terminen ud fra den sidste mens. dato. Det gør lægen også når man er til første læge besøg. Det sker så at man ikke synes datoen passer da man jo, når man er blevet insimineret, ved hvornår befrugtningen er sket. Men det bliver der altså ikke taget højde for. Det er ikke korrekt at det altid er 14 dage før æl. Da de fleste ikke ved præcis hvornår ÆL har været og det ikke er alles cyklus der er på 28 dage:-)

Den helt rigtige termin bliver så fastlagt ved NF scanningen hvor de måler barnet :-)

Anmeld

29. december 2009

Sofiedk

Jeg er 3+5 imorgen og det er så 14 dage efter ÆL sprøjten, så har tænkt mig at tage en test imorgen tidlig som det første så jeg får så koncentreret urin som muligt og så må jeg se hvad den siger.

Det er fanme første gang jeg er SÅ nervøs for at tage en test. Føler ikke jeg har haft det sådan her før, men who knows om det hele bare er indbildning. Nu skal tiden bare gå indtil imorgen tidlig og så krydser jeg fanme bare alt hvad jeg kan for at den er positiv. PLEASE PLEASE PLEASE kære gud ... Giv mig en efterligner til KaMa med held i første forsøg

Anmeld

29. december 2009

MM1987

Sofiekdk skriver:

Jeg er 3+5 imorgen og det er så 14 dage efter ÆL sprøjten, så har tænkt mig at tage en test imorgen tidlig som det første så jeg får så koncentreret urin som muligt og så må jeg se hvad den siger.

Det er fanme første gang jeg er SÅ nervøs for at tage en test. Føler ikke jeg har haft det sådan her før, men who knows om det hele bare er indbildning. Nu skal tiden bare gå indtil imorgen tidlig og så krydser jeg fanme bare alt hvad jeg kan for at den er positiv. PLEASE PLEASE PLEASE kære gud ... Giv mig en efterligner til KaMa med held i første forsøg

Jeg tænker på dig...og 

Anmeld

29. december 2009

dorthemus

Sofiekdk skriver:

Jeg hepper og  også for dig

Anmeld

31. december 2009

Sofiedk

Jeg må desvaerre skuffe og sige at jeg fik min mens allerede igår morges, stor tudede bare oppe ved vores venner her i Norge, havde så meget håbet at kunne overbringe den gode nyhed til alle her på nytårsaften, men sådan skulle det ikke gå.

Nu skal jeg så starte på Pergotime imorgen og jeg skulle have haft 2 x 50 mg pr dag, men apoteket har selvfølgelig taget fejl og jeg har kun fået 5 piller så nu må jeg tage 1 x daglige i 5 dage og håbe på det er godt nok for at mit æg kan modnes til næste gang. Hvor meget har i andre taget af pergotime?

Shit hvor havde jeg bare troet at den var der denne gang.

Anmeld

1. januar 2010

Vial

Sofiekdk skriver:

Jeg må desvaerre skuffe og sige at jeg fik min mens allerede igår morges, stor tudede bare oppe ved vores venner her i Norge, havde så meget håbet at kunne overbringe den gode nyhed til alle her på nytårsaften, men sådan skulle det ikke gå.

Nu skal jeg så starte på Pergotime imorgen og jeg skulle have haft 2 x 50 mg pr dag, men apoteket har selvfølgelig taget fejl og jeg har kun fået 5 piller så nu må jeg tage 1 x daglige i 5 dage og håbe på det er godt nok for at mit æg kan modnes til næste gang. Hvor meget har i andre taget af pergotime?

Pyha, hvor hårdt. Kan godt forstå, at du troede på det. Du havde så mange symptomer. Det er bare det klamme ved alle de hormoner man får i sådan en behandling. Det giver mange af de samme symptomer. For ikke at tale om vores fantastiske psyke, som også fucker rundt med os i det her!

Jeg har aldrig taget pergotime. Jeg tog fra 2. dag i mens 75 enheder puregon. Så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Tænker dog, at du ikke selv har de store fertilitetsproblemer, så er det vel okay.

Krydser fingre for, at det lykkes næste gang.

Stort kram fra Karina

Anmeld

1. januar 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Hej...

Har også skrevet et brev til dig, men ville lige svare på det med pergotime her...

Jeg får 2 piller i 5 dage...og så dag 8, 9 og 10 skal jeg fra denne gang også tage 75 enheder puregon (gonal-f)...

Men jeg har jo også PCO og udvikler ikke selv æg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.