Den "søde" ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2010

dorthemus

Sofiekdk skriver:

Jeg må desvaerre skuffe og sige at jeg fik min mens allerede igår morges, stor tudede bare oppe ved vores venner her i Norge, havde så meget håbet at kunne overbringe den gode nyhed til alle her på nytårsaften, men sådan skulle det ikke gå.

Nu skal jeg så starte på Pergotime imorgen og jeg skulle have haft 2 x 50 mg pr dag, men apoteket har selvfølgelig taget fejl og jeg har kun fået 5 piller så nu må jeg tage 1 x daglige i 5 dage og håbe på det er godt nok for at mit æg kan modnes til næste gang. Hvor meget har i andre taget af pergotime?

Shit hvor havde jeg bare troet at den var der denne gang.

Hvor trist...kan sgu´ godt forstå at du er ked af det og er skuffet  

Jeg sender et stort og håber den er der næste gang!

Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Sofiedk

Det er noget underligt noget som man kan blive ved med at rejse sig efter hver negativ test og tænkte - jamen så må det jo blive næste måned. Jeg har som sagt taget pergotime og så skal jeg til scanning på fredag morgen og se hvor langt mine små æg er kommet og så må vi tage den derfra.

Krydser bare fingre for at den er der næste måned, men for dælen hvor jeg dog ikke glæder mig til de 14 dages helvede endnu engang, det er næste nemmere de dage op til IUI, der kan man bare glæde mig ... men den der tvivl og konstant analysering af ens krop i de 14 dage op til testdag er da forfærdelige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.