Nå, jamen så er jeg lidt mere rolig...
Eller det vil sige at jeg tror ikke på det, ved godt det er helt forbudt med de der negative tanker, men jeg mærker bare absolut intet...
Altså jeg synes jeg har haft lidt jern smag i munden, men meget forbi gående, og er jo også super forkølet, synes jeg er oppustet, men det er jeg squ så tit...
Jeg følte mig mere gravid før end nu...
Havde faktisk troet jeg ville være rigtig slem til at mærke alt muligt, har i " mine unge" dage
troet jeg var gravid og udskudt min mens rent psykisk...
Men der er intet...så prøver egentlig at sige til mig selv det er lidt flot, da det så betyder jeg er bedre til at tage det roligt end regnet..
Men jeg har det stadig sådan at jeg tror det kommer til at gå stærkt...
Jeg tror på vi alle er gravide inden alt for længe...jeg tror på 2010 babyer til os...
Sofie: Jeg kan godt forstå du ikke har list til IVF, det har jeg heller ik, og tror jeg kommer til at give insemination en del chancer...
Kama: jeg har virkelig også taget mig selv i mange gange bare at gå udfra det lykkedes første gang...hmm, tror vi er gravide i tankerne...
Det er virkelig dejligt med alt det formaning og støtte...
Der fik du lige mit håb op igen!
Har de sidste dage haft meget færre symptomer fra bryster og mave. Har ærligtalt været lidt off på graviditet. Så læser jeg det med jernsmag. Det har jeg sgu!! Tænkte, at det var pudsigt. Har aldrig hørt, at det var et tegn.
Taler så med min søster, og hun fortæller mig, at det får man, når man er gravid. Da man producerer mere blod, og det kan give den smag i munden - eller ændrede smagsløg.
Ihhh, tænk jeg har et graviditetstegn, som jeg ikke en gang kendte til. Så kan det jo ikke være psykisk..
Må dog indrømme, at jeg primært havde metalsmag i søndags.. 
Nøj, det er psykisk terror, det her.
Apropos IVF. Nu gør jeg jo det her alene, og har besluttet mig for, at jeg ikke går videre til IVF. Når jeg skal være mor alene, så skal jeg være på toppen, og tror at den behandling vil være for voldsom, når jeg er alene. Så hellere vente nogle år og se, hvad der sker. Og så evt. lave IVF til den tid - evt med mand.
Meeen det bliver jo ikke aktuelt, jeg skal nok blive gravid med IUI - lige som jer andre.