Hva hedder jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

hvordan kan man se navnehitlisten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

UngMor83 skriver:

Mine hedder:

Jon Richmond Hansen. Jon ved jeg ikk hvorfor, det havde faderen bestemt mens jeg endnu var i narkose efter aks. Richmond er mit efternavn, Hansen er hans fars.

Jannick Richmond Hansen. Jannick bestemte jeg alene fordi faderen bestemte Jon dengang. Ku bare godt li navnet.

Astrid Johanna Richmond. Astrid forde jeg sys det er smukt, Johanna efter min mor. Richmond efter mig.

Sigrid Katarine Richmond Krog. Sigrid var det eneste navn vi ku bli enige om, Katarine efter kærestens farmor, Richmond efter mig og Krog efter sin far.

Så vores poskasse er snart en turistattraktion i sig selv herove på Rømø, hehe. Børnene har lange navne, vi voksne korte. Kun fornavn og efternavn

sjovt med Astrid. .
Elsker navnet derfor kom min datter til at hedde sådan. Så nu håber jeg på at få en søn næste gang (når det nu engang bli'r) så han kan hedde Alfred;p

Anmeld

27. november 2009

Hjaltesmor

hvordan kan man se navnehitlisten?

Det er Danmarks statistik, der laver den.

Jeg har fundet et link til en side, der viser den her:

http://www.navnesnak.dk/default.asp?nc=703&id=178

Astrid er nr. 37

Anmeld

27. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Vores søn hedder Frederic Sonntag (min mor) Toft (min far) Biinfeldt ( vores fælles efternavn efter vi blev gift)

Hvorfor? Vi vidste det blev en dreng så vi havde nogle navne klar, så når han kom ud kunne vi se hvad han 'ligned' mest... Og da han oveni både tissed og gylped på farmand, på 3. dagen blev det helt naturligt frække frederic

Anmeld

27. november 2009

Ayasmor

Herhjemme har jeg en Prinsesse Aya.. Da jeg blev gravid var Aya bare NAVNET!! Ved ikke lige hvorfor.. Min datters far og jeg blev så enige om (Da vi stadig var sammen) at hun skulle hedde Alishia hvis det blev en pige, men det blev jeg ret hurtigt træt af og vendte tilbage til Aya (vi gik også fra hinanden i 10. uge)..

Anmeld

27. november 2009

mariamiss6

LouiseLarsen skriver:

Er lidt nysgerrig.... Der findes mange navne, specielle, søde, frække osv... Hva hedder jeres børn og hvorfor lige netop det?

Min søn på 2½ år hedder Nicklas. Jeg var alene med ham fra starten af graviditeten og kunne bare slet ikke bestemme mig for et navn. Så spurgte min søster om hun måtte bestemme, for hun syntes han skulle hedde Nicklas. Og da hun havde det kunne han bare slet ikke hedde andet....

Venter igen en søn, og der havde manden og jeg snakket navne og kommet frem til Mikkel eller Mathias. Fik kønnet afvide i mandags, og bagefter sagde jeg til manden at han måtte bestemme hva for et af navne det skulle være, og efter kort tid sagde han at det skulle være Mathias....

Så vores drenge hedder: Nicklas og Mathias

jeg har nogle fætre der hedder hedder Nicklas og Mathias (der er også brødre) lidt sjovt hehe...

Anmeld

27. november 2009

LinLin

Min søn hedder David. Ved ikke hvad køn den nye er endnu (men det vil jeg gerne have at vide!) Hvis det er en dreng, skal han formentlig hedde Adam (har ellers i et par år været vild med William, men det er der for mange der kalder deres børn nu!), men med pigenavne er vi helt lost! SÅ håber nok lidt på det er en dreng

Anmeld

27. november 2009

Rikkemor89

Vi venter os en søn til den 14 April & han skal hedde Johannes Thulin Just, fornavnet fordi manden godt kan lide det , mellemnavnet fordi det er jeg blevet opkaldt efter min far, som døde sidste år, & der er ikk mange i Danmark der hedder det, så det skal han da have med (: Just det er fordi det hedder min kæreste til efternavn (:

Anmeld

27. november 2009

vatten

Jeg har en Mathias. Grunden er egentligt bare, at han lignede en Mathias, da han blev født.

Anmeld

27. november 2009

4kløver

Her er det

Yasmin

Zindy

Nicklas

Xenya

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.