Hva hedder jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Malene84

Vores sønner kommer til at hedde:

Tristan og Villads Aagaard Cleyton

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

lunde

min datter hedder aija..  lidt specialt..  ikke et navn man hører så tit..

Anmeld

28. januar 2010

LilyMarleen

Hvis vi får en datter skal hun hedde

Freya Cornelia Randa Petersen

Hvis det bliver en søn skal han hedde

Marcus / Tobias / Alexander ( Vi har ikke bestemt os endnu) Og efterfølgende Cornelius Randa Petersen

Conelia hvis det er en pige og Cornelius hvis det er en dreng.

Randa er fra mig, Cornelius/Cornelia Petersen er fra Kæresten, og faderen til barmet, som hedder Cornelius til mellemnavn. Også besluttede vi at det blev til Cornelia hvis det blir en pige :-)

Anmeld

28. januar 2010

lene

Min kærestes datter heder Veronica

og vores 2 børn hedder

Mathias

Clara Katherina,

ville gerne ha hun hun skulle hedde kathrine som min farmor også hedder til mellemnavn men det blev altså Katherina, det kunne kæresten bedre lide

Anmeld

28. januar 2010

Chalala85

Min søn hedder Mikkel Rene Andreasen(han er fra et tidligere forhold)

Hans far var meget opsat på han skulle hedde rene eller ronaldo eller julius. Ikke nogen jeg var fan af overhovedet. Så en dag bad han mig gøre noget for ham, jeg sagde kun på den betingelse han kom til at hedde Mikkel. Så jeg vandt hehelige er nu også sikker på min søn vil være glad for det hihi

Nu venter jeg mig så med min nye dejige mand og der er vi ret enige.

Er det en pige : Freya Mai Fjeldberg

Er det en dreng: Nicki "mellemnavn" Fjeldberg

Vi synes de er flotte navne og klinker godt til efternavnet.

Vi blev enige efter en lang nattesnak hehe

Anmeld

28. januar 2010

Miamaja

Milla-Victoria's mor skriver:

Min datter hedder Milla-Victoria Vad Jensen.  

Et navn jeg er SKIDE stolt af  Hun er den eneste i landet der hedder Milla-Victoria

Da hun lå inde i maven, havde jeg egentligt besluttet mig for Gabriella Jasmin Vad Jensen.... Men det blev jeg træt af efter få måneder.

Min veninde kom på navnet Mille, hvilket er ret sødt.. men det ligger lidt for tæt på Pernille (mit navn). Så Jeg lavede det om til Milla, men synes det lød lidt ensomt.

Så med Milla som udgangspunkt gik jeg endnu engang hele navnebogen igennem og satte samtlige navne på "Milla". Og da jeg kom til Milla-Victoria , kunne det bare ikke være anderledes  

Til at starte med kaldte jeg hende bare Milla Og Victoria blev mellemnavnet. Men Jeg fik hende døbt med bindestregen, og nu går hun fuldt under navnet Milla-Victoria

Håber ikke min forklaring er forvirrende

Knus

Kan jeg godt forstaa. det er et super navn synes jeg

Anmeld

28. januar 2010

LMM

LouiseLarsen skriver:

Er lidt nysgerrig.... Der findes mange navne, specielle, søde, frække osv... Hva hedder jeres børn og hvorfor lige netop det?

Min søn på 2½ år hedder Nicklas. Jeg var alene med ham fra starten af graviditeten og kunne bare slet ikke bestemme mig for et navn. Så spurgte min søster om hun måtte bestemme, for hun syntes han skulle hedde Nicklas. Og da hun havde det kunne han bare slet ikke hedde andet....

Venter igen en søn, og der havde manden og jeg snakket navne og kommet frem til Mikkel eller Mathias. Fik kønnet afvide i mandags, og bagefter sagde jeg til manden at han måtte bestemme hva for et af navne det skulle være, og efter kort tid sagde han at det skulle være Mathias....

Så vores drenge hedder: Nicklas og Mathias

Vores søn skal hedde Max Emil Morell Kristensen det var manden der valgte navnet, og nu kan han ikke hedde andet

Anmeld

28. januar 2010

Miamaja

Tjuhl skriver:

nu vil jeg ikke ud med vores babynavne før vi rent faktisk har babyer i røret , men jeg ville bare sige, at vi har valgt ud fra de samme kriterier som jer - næsten.

Vi vil ikke have religiøse navne, og de latinske navne er så oppustede for os (jeg hedder godt nok Victoria til mellemnavn, men det er ikke et navn jeg bruger). Det vigtige for os er at det er nordisk og klinger nordisk når det udtales - at det har en bestemt "lyd" så får de mellemnavne fra mennesker vi syntes er stærke og beundringsværdige og som vil tilføre deres navn ekstra styrke.

men afsløringen af navnene på vente lidt endnu, for min menstruation er lige starter

hmm.. det lyder som om I har taenkt paa nogle gamle danske vikinge navne maaske?

Anmeld

28. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

lunde skriver:

min datter hedder aija..  lidt specialt..  ikke et navn man hører så tit..

ej det er så fint det navn.. har en veninde der også hedder det.. bare staves aya.. :)

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

28. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Og min lille prinsesse hedder Malou Vilma Nørgaard..

De tog første navne valgte jeg, Med lidt medbestemmelse far kæreste, men jeg tog det endegyldige valg hehe

Og efternavnet er mit.. :)

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.