Hva hedder jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2009

bette

jeg har en mikkel lassen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Lillefe

karina22 skriver:

ja, vores søn hedder også  NICHLAS og ESHØJ til efternavn.

lige siden han blev født er han blevet kaldt bølle og lystrede ved det som det første der blev vi enige om vi nok måtte kalde ham ved hans navn.

vi blev først enige om navn efter 2mdr.

LOL vores Nicklas blev også kaldt Bølle i en del år.. til sidst sagde han selv.."jeg vil ikke hedde bølle!"

Anmeld

28. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Perl skriver:

LOL vores Nicklas blev også kaldt Bølle i en del år.. til sidst sagde han selv.."jeg vil ikke hedde bølle!"

ja det er da lidt sjovt, de er bare nogen bøller de små nichlas drenge..

Anmeld

28. november 2009

Lillefe

karina22 skriver:

jep

Anmeld

29. november 2009

Sofie

Camilla_a skriver:

Mine drenge hedder:

Frey og Loke Jeg elsker deres navne og mig og manden var helt ening om hvad de skulle hedde

Må altså lige kommenterer på dit indlæg

Vores datter og søn hedder Freya & Loke

Syntes bare det ligger så tæt på. Vi var ikke i tvivl om Freya. Loke var vi længe om at finde på, men da vi først havde det oppe og vende, kunne det simpelthen ikke blive anderledes.

Det er dog værre med endnu et navn, hvis vi skulle få en søster/bror på et tidspunkt?!.. Syntes det er svært at finde på et som passer

Anmeld

29. november 2009

Camilla_a

Sofie skriver:

Må altså lige kommenterer på dit indlæg

Vores datter og søn hedder Freya & Loke

Syntes bare det ligger så tæt på. Vi var ikke i tvivl om Freya. Loke var vi længe om at finde på, men da vi først havde det oppe og vende, kunne det simpelthen ikke blive anderledes.

Det er dog værre med endnu et navn, hvis vi skulle få en søster/bror på et tidspunkt?!.. Syntes det er svært at finde på et som passer

Hehe ja det ligger meget tæt op af hinanden, der er jo kun et a til forskel. (og så lige kønnet )

Vi vidste næsten fra starten hvad vores drenge skulle hedde.

Hvis vi engang skulle få en mere ved vi godt hvad h*n skal hedde. Hvis det blev en dreng Tjalfe og hvis det blev en pige Frigg.

Anmeld

29. november 2009

TbCp

karina22 skriver:

Jeps den kan jeg også nikke genkendene til... har en Niclas i min dagpleje.. han er dælme også en bølle

Anmeld

29. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

TbCp skriver:

Jeps den kan jeg også nikke genkendene til... har en Niclas i min dagpleje.. han er dælme også en bølle

he he, der er faktisk mange som hedder nichlas.

Anmeld

29. november 2009

Klumpe-dumpe

Min lille troldeunge hedder:

Malucca Joy Anka Overgaard.

Malucca fordi det var bare lige navnet, da hun kom ud med kul sort krøllet hår. (havde hun været lyshåret, var det sikket blevet Nellie)

Joy fordi hun er mit livs glæde.

og mellemnavn og efternavn efter mig.

Anmeld

28. januar 2010

Jibbe

Hvor sjovt med Niklas... det hedder min lillebror og hans kælenavn har altid være Kasik som betyder møgunge på grønlandsk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.