dorthemus skriver:
Med fare for at blive skældt ud, så spørger jeg alligevel: hvorfor ikke bare give han todelt undertøj på?...
Ikke for at overgive dig men mere fordi jeg selv - helt personligt - mener at bodyer bedst egner sig til helt små børn under et år. Synes bodyer er enormt upraktisk, især hvis barnet har skidt udenfor bleen..så skal alt jo skiftes!! 
Begge mine drenge, på henholdsvis 2½ og 11 måneder, har altså ret små numser. Hvilket betyder at de begge faktisk taber bleen, på ægte '3 mand og 1 baby' -manér, hvis ikke de har bodystocking på....
Ikke fordi jeg som sådan e ruenig med dig, for kan da godt se du i bund og grund hælder lige meget til begge sider...
Men nu nævner du jo netop, det med at body er bæ, hvis der er skidt ved siden af..... Men hva så hvis mangel på en body, er/kan være skyld i at der bliver skidt ved siden af??? Ville du så stadig kun knappe 1 eller slet ingen knapper i den der forbandede body, eller forlange 2 delt undertøj?
For af ovenstående grunde, sværger vi stadig til bodyer, i alle størrelser, og natdragt, til vores unger her hjemme. Og som qp også så fint siger det, så er de rjo en grund til at en body indeholder evt. 3 knapper og ikke kun 1.... Forestil dig lige at have en hel ble, som G-string, og så endda som dreng.... Det synes jeg faktisk e rundfair over for barnet. og isør endda et som ville have betydeligt mange flere uheld med 2-delt tøj, end med en irriterende body...
Min store søn er i øvrigt udemærket i stand til selv at komme ud af ALT sit tøj, selvom der findes knapper han ikke kan åbne selv
Anmeld