Hmmm... PUHA, for en kaffesur pædagog.
Jeg har ALDRIG hørt noget lignende, ikke med bodyen, eller med Nissehuen. Jeg kan VIRKELIG ikke se problemet, fra institutionens side.
MEEEEN jeg kan se dit problem, det vigtigeste i verden er vores børn, (Nuværende, eller kommende, smiler), derfor er det også vigtigt at der er tillid til dem vi aflevere dem hos, derfor skal sådanne beskeder ikke leveres på den måde, hvis den iverhoved skal leveres....
Og hvis en pædagog har tid og overskud til at fortælle dig hvad han eller hun synes om dit barns tøj, har pædagogen for meget tid, MÅSKE skulle han eller hun bruge tiden på pædagogisk arbejde.
Jeg går egentlig ind for at pædagoger "Blander" sig i børns påklædning, hvis den er upassende, fx sommertøj om vinteren eller lignende. MEN jeg synes ikke at det du har valgt er upassende.
DER ER FANDME SKU INGEN LEDELSE/FAGFORENING DER SKAL FORTÆLLE MIG OM JEG SKAL LUKKE EN ELLER FLERE KNAPPER I LØBET AF EN "PUDSLE TID", DET ER TRODS ALT I DENNE SITUATION HVOR PÆDAGOGEN OG BARNET NETOP HAR EN TIL EN TID, OG DET BURDE UDNYTTES.
En meget overrasket og forarget pædagog!
Anmeld