qp skriver:
Jamen det er netop pga den ergonomiske belastning i arbejdet de ikke må det - jeg har bare aldrig hørt om dette før og blev sgu lidt chokeret.
Tænkte nemlig også på det med, at hun rådede mig til at tænke over det næste gang jeg skulle ud at købe tøj til ham... Hvad skal hun blande sig i det for - det er da en privat sag hvad tøjdesign jeg vælger til mit barn.
Ejh men jamen.... ja det er mange knapper på en dag meeeeeeeeeeeeen for helvede, bliver det ikke bare en tand for samlebåndsagtigt og upersonligt? 
det var noget af det vi fik at vide til det møde man er til når de små begynder i dp :0) at de altså ikke undgår knapperne af dovenskab, men simpelthen fordi man risikerer slid gigt i fingrene af alle de trykknapper.... jeg synes faktsik det er vældig logisk og at der ikke er noget underligt/dovent i det...
der er forholdsregler ved alle jobs, og at passe børn er jo også et job:0) det skader jo ikke barnet at der kun knappes 1 knap i bodyen...
noget helt andet er så, at jeg synes hun leverede budskabet på en uheldig måde, det er noget man bør få at vide når barnet starter eller til møder osv... ikke på den måde hun gjorde det der.....
desuden må hun jo bare tage bukserne af ham på en anden måde så, hun kan ikke bestemme hvad du skal købe af tøj og hvad han får på i vg....
jeg tænker sgu ikke over hvad Nikoline får på i dp
men jeg synes som sagt ikke at der er noget underligt ved sagen....
Anmeld