Jeg er godt nok overrasket over hvor mange der er "ligeglade" og bare ville give deres børn det tøj på de nu vil... hvad sker der ved at man tager lidt hensyn til dagplejeren?
Jeg siger ikke at dagplejeren skal bestemme hvad tøj ens barn skal have på, men hvorfor dog ikke give dem noget på der skåner dagplejerens led når der nu er mulighed for det?
Helt enig. Jeg er nemlig også dagplejer.
Jeg knapper alle knapper fordi det ikke er faldet mig ind at gøre noget andet
Jeg meget opmærksom på at skåne mig selv i arbejdssammenhæng. Jeg vil nemlig ikke ende med lide af slidgigt i hænder/ryg/knæ osv. Et arbejde er da aldrig så vigtigt at det er værd at slide sin krop op over
Jeg overvejer da lige nu om jeg fremover kun skal knappe en knap i bodyen. Jeg tænker at hvis en ble sidder som en g-streng fordi der kun knappes en knap, er bodyen så ikke for lille?! Så tæt har mine egne børns bodyer da aldrig siddet.
Lige så vel som jeg skåner mig selv, skåner jeg også skraldemanden/kasedamen/postbudet osv Lidt forenklet sagt så tror jeg også på at lidt hjælp og imødekommendehed overfor andre betaler sig i sidste ende.
Jeg sidder og spekulerer på om der er nikkel i sådanne body-knapper? nogen der ved det??
Anmeld