Da jeg i dag hentede min søn i vuggestuen kommer lederen hen til mig og siger, at hun liiiige ville fortælle mig noget ret upædagogisk i forhold til det tøj min søn havde på i dag!
(velour smækbukser med trykknapper forneden)???
Jo altså... nu var det sådan, at hans bukser havde hele 10 trykknapper og det måtte de jo ikke beskæftige sig med - de knapper jo også kun den miderste knap på bodyer når de skifter børnene?
(Har ellers altid formodet, at det var ren dovenskab)!!
Hun blev ved med, at køre rundt i det med knapperne og jeg var sgu halv chokeret idet jeg aldrig har hørt noget lignende... Jeg afbryder så hende og spørger om hun fortæller mig, at han ikke skal have de smækbukser på i vuggestuen? Men nej det mener hun ikke, at hun gør.... Hun bliver dog ved med, at snakke om de skide knapper hvilket resulterer i, at jeg siger til hende at hun kan tage hele smækbuksen af ham fremfor, at bruge de ellers meget praktiske knappet forneden - og det var hun så enig med mig i.
Ejh jamen jeg har aldrig hørt noget lignende - hvad er det for nogle regler, hvem har fundet på dem, hvor står det skrevet henne og har i kendskab til, at de kun må knappe den midterste knap i bodyen? 
Hun sagde ydmere, at jeg skulle tænke over det næste gang jeg købte tøj til min søn? 
Anmeld