Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Lene76

vi hopper forresten ik på at jeg snart er gravid vi håber på det hehe......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

ivfmarie

Marie - meget lettet over at høre om Lines mor. Med ondt af Susan der døjer med allergi,  for Lene og hendes hopperi, og generelt bare håber at alt går godt for de dejlige juli piger.

Anmeld

10. juni 2010

Siber

Rikke - må bare lige oplyse om at her i Norge, er der det fineste sommervejr, sol, sommer, bare tær, shorts og bare maver!

Er nu alene hjemme med tøserne, faren er taget til DK for at arbejde og fulde sig. Har desværre fået ondt i ballen (ved ikke om det er bækkenet der er begyndet at drille eller hva fan det er ), kan næsten ikke gå. Jeg tror det er slut med at løbe om kap med ungerne i børnehaven!

Anmeld

10. juni 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Line - har fået godt nyt om min mor. Der er kun en lille knude og ingen spredning, så hun skal have brystbevarende operation i næste uge og derefter strålebehandling. En stor lettelse. Det kunne jo være meget værre

Line - cornflækker med ryddet køkken, hjemmelavet lasagne i ovnen og alene med 4 børn (men lad os nu se hvordan resten af aftenen går, inden jeg praler for meget...).

Phew ha sgu da Line! Det er jeg sørme glad for at læse!

Birgitte - en rodbehandling klogere.

Anmeld

11. juni 2010

Helle30

- Helle, er tidligt oppe og må, efter et besøg på dmi's hjemmeside, konstatere at det ikke ser for godt ud for børnehavens sommerfest i aften.

Anmeld

11. juni 2010

Millebasse

Camilla - har haft den mest fantastiske hyggelige dag igår

og så har Basse lagt alle hans sutter til julemanden på loftet igår! Han faldt i søvn uden dem og har slet ikke spurgt efter dem! Dygtigt dreng

Anmeld

11. juni 2010

Anja

Anja, er godt tilfreds med sig selv i dag. Har 4 børn hjemme (vores 3 egne + Jonas´ lillesøster Lærke på 16 mdr) alle ungerne enes og hygger sig OG jeg har fået gjort badeværelser rene mens de har leget . Nu leger de alle med Lego og jeg har lidt baby tid

Anmeld

11. juni 2010

ka li ja

karina - vil snart nuppe sig en morfar, for skal nemlig til NEPHEW koncert i aften, i det hersens super duper vejr

Anmeld

11. juni 2010

Nadi

Nadi - som havde en fantastisk dag igår med Millebasse, Bastian og Clara  Og en laaaaang tur hjem, men heldigvis med sovebørn!

Anmeld

11. juni 2010

Hyner

Hyner -kommer snart på banen med en FB... Nyder bare livet med familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.