Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Kaufie

Åh, det var mig, der skrev ano-indlægget om brystkræft Hun får at vide imorgen hvor slemt det er og hvad der skal ske nu.

Puuuh, så forstår jeg sørme godt du/I er nervøse. Jeg håber hun får gode/knapt-så-slemme nyheder i morgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Lise

Lise - har haft skrigende baby, der nægter mad, i armene i adskillige timer idag. Nu sover spektaklet heldigvis - desværre på mig, og jeg tør ikke flytte ham...

Anmeld

9. juni 2010

linemus

Line - har fået godt nyt om min mor. Der er kun en lille knude og ingen spredning, så hun skal have brystbevarende operation i næste uge og derefter strålebehandling. En stor lettelse. Det kunne jo være meget værre

Line - cornflækker med ryddet køkken, hjemmelavet lasagne i ovnen og alene med 4 børn (men lad os nu se hvordan resten af aftenen går, inden jeg praler for meget...).

Anmeld

9. juni 2010

Siber

linemus skriver:

Line - har fået godt nyt om min mor. Der er kun en lille knude og ingen spredning, så hun skal have brystbevarende operation i næste uge og derefter strålebehandling. En stor lettelse. Det kunne jo være meget værre

Line - cornflækker med ryddet køkken, hjemmelavet lasagne i ovnen og alene med 4 børn (men lad os nu se hvordan resten af aftenen går, inden jeg praler for meget...).

Det var godt at høre Line!

Og du er for sej cornflækker moar!

Knus Siber

Anmeld

9. juni 2010

Lise

linemus skriver:

Dejligt...  

Anmeld

9. juni 2010

Mary

Maria - må være blevet vanvittig.....sidder i skrivende stund og booker en rejse til Norge alene med alle 3 børn i 3 døgn.....med fly.....  - om 2 mdr!

Anmeld

10. juni 2010

bette

linemus skriver:

skønt med gode nyheder!!!

Anmeld

10. juni 2010

Lene76

linemus skriver:

Dejligt at høre at det "bare" var en lille knude, jeg  for at alt så så nemt som muligt og at hun hurtigt er rask igen.

Du så sej lave mad og rydde op også ha 4 unger det kræver planlægning

Anmeld

10. juni 2010

Lene76

Lene- får hun 2 dpunger idag, så vi ska på børneshus..... blir dejligt

Anmeld

10. juni 2010

bette

heidi lige hjemvendt fra en rigtig god og behagelig psykolog...

puha det var hårdt... stortudede men lukkede op for gotte posen denne gang... så nu er jeg på vej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.