Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

bette

MariaE skriver:

uhh, nice:-) er de fine????

jaaaa er super glade for dem... og så dyre var de faktisk heller ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Lise

Lise - endelig under 60 kg igen - det var de første fem kg  Så mangler jeg bare at smide yderligere 7-10 stykker

Anmeld

8. juni 2010

Marco2

AG - som nu har bestilt tid til 1. lægebesøg den 1. juli. Er stadgi meget ambivalent omkring det og kan slet ikke glæde mig over det endnu. Føler det er at udfordre skæbenen …

Anmeld

8. juni 2010

ka li ja

karina - som får besøg af azzer og pedellen og yngel om en time juhuuu

Anmeld

8. juni 2010

bette

Marco2 skriver:

AG - som nu har bestilt tid til 1. lægebesøg den 1. juli. Er stadgi meget ambivalent omkring det og kan slet ikke glæde mig over det endnu. Føler det er at udfordre skæbenen …

hvad skal du da??

Anmeld

8. juni 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

Forstår dig godt!

Jeg havde det lidt på samme måde indtil jeg så Spjæt piske rundt derinde til NF - så hylede vi - af glæde, selvfølgelig, og af lettelse.

Mette, går konstant rundt med krydsede fingre for AG og min veninde, der også har haft et forfærdentligt forløb, men nu forhåbentlig kan holde på det bette liv....

Anmeld

8. juni 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mettes fætter ligger stadig i kunstig koma efter ulykken - desværre går det i den forkerte retning med blodsamling på lungerne og 40 i feber - nu er respiratorslangen ført direkte gennem halsen istedet for gennem munden. Svært at bevare optimismen.

Åh hvor frygteligt Jeg håber det bedste for din fætter

Line

Anmeld

8. juni 2010

linemus

Line - træt efter hyggelig shoppingtur med min mor og en sovende Sofie, afhentning og affodring af tre børn alene + grådkvalt lillesøster, og nervøs for hvad morgendagen vil bringe af nyt om min mor.

Anmeld

8. juni 2010

Kaufie

linemus skriver:

Line - træt efter hyggelig shoppingtur med min mor og en sovende Sofie, afhentning og affodring af tre børn alene + grådkvalt lillesøster, og nervøs for hvad morgendagen vil bringe af nyt om min mor.

Hvad sker der med din mor? 

Anmeld

8. juni 2010

linemus

Kaufie skriver:

Hvad sker der med din mor? 

Åh, det var mig, der skrev ano-indlægget om brystkræft Hun får at vide imorgen hvor slemt det er og hvad der skal ske nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.