Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Susan1978

ka li ja skriver:

den er simpelthen så flot!!

hvad tager du for sådan et monstrum??

hun fik den for 700,-  men den skulle ha kostet lidt mere synes jeg selv..  men når jeg nu havde givet hende en pris, ku jeg ikke komme og sige at den koster altså lige 100 mere..

men har besluttet mig for at ta 20,-  per person når vi er oppe i de størrelser kager..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

hun fik den for 700,-  men den skulle ha kostet lidt mere synes jeg selv..  men når jeg nu havde givet hende en pris, ku jeg ikke komme og sige at den koster altså lige 100 mere..

men har besluttet mig for at ta 20,-  per person når vi er oppe i de størrelser kager..

du kan altså uden at tøve tage 1000 for sådan en der.. måske mere..

jeg tager 500 for de "små"

Anmeld

13. juni 2010

Lene76

Lene- mega træt efter en kanon fest igår med mit "gamle" svømmehold, kom hjem kl 04 og sku op og i legolang kl 8 så nu er jeg bare mega  men en kanon Weekend

Anmeld

13. juni 2010

Kaufie

Mette, synes det er fantastisk at min weekend-halv-sløje dreng nu lader til at være "frygtelig" frisk og klar til at komme i dp igen, så mor kan komme på arbejde....

Anmeld

13. juni 2010

ivfmarie

linemus skriver:

Line - der lige vil spise sin morgenmad færdig...

kl 13.22!!??

Anmeld

13. juni 2010

Lise

Lise - har faktisk haft en ret god weekend

Anmeld

13. juni 2010

Plysbjørnen

Betina - som håber at Benjamin har lært at man ikke piller ved grillen (han brændte spidsen på 3 af sine små fingre). Nøj hvor han skreg som en stukken gris ...

Anmeld

14. juni 2010

Lise

Lise - var ude og kigge på ny bil igår, og glæder sig til at vi får skiftet Opel Astraen ud med en spritny Ford Mondeo. Desværre først til jul... men alligevel

Anmeld

14. juni 2010

linemus

Line - skal i irl mødregruppe og venter på bussen med sur baby i barnevognen...

Anmeld

14. juni 2010

linemus

Line - skal i irl mødregruppe og venter på bussen med sovende baby i barnevognen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.