Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette, skal på visit hos "gammel" kollega med tøserne fra den tidligere arbejdsplads. Dejligt man ikke bliver glemt - men "sjovt" at tænke på hvor meget anderledes min verden ville være hvis oktober 09 var endt anderledes....... Er slet ikke utilfreds med udfaldet, selvom det da ville være dejligt at gå hjemme og hygge med et lille pus i armene nu... må vente til december
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hyner skriver: Hyner -kommer snart på banen med en FB... Nyder bare livet med familien
Hyner -kommer snart på banen med en FB... Nyder bare livet med familien
godt at høre at du nyder familie livet, og høre at I er i live
Knus Siber
Betina - Som hører Rasmus Seebac live fra Nordborg Slot (Nordals Musikfestival)... Vel og mærke jeg er hjemme i min stue...
Dejligt at høre fra dig...
Glæder mig til FB, og til at høre hvad lillebror skal hedde.
Nadi skriver: Nadi - som havde en fantastisk dag igår med Millebasse, Bastian og Clara Og en laaaaang tur hjem, men heldigvis med sovebørn!
Nadi - som havde en fantastisk dag igår med Millebasse, Bastian og Clara Og en laaaaang tur hjem, men heldigvis med sovebørn!
Det var bare en skøn dag!!!
Du har nogle pragtfulde unger
AG - som har været på tøseshoppetur med Emsen idag. Huggeliiiigt
Emily købte selv sølvsko og de skulle til aften med i seng
Nice!
Marco2 skriver: AG - som har været på tøseshoppetur med Emsen idag. Huggeliiiigt Emily købte selv sølvsko og de skulle til aften med i seng
Nårh
Det er altså hyggeligt, at de er ved at blive nogle store piger, man kan lave sine pigeting med.
Birgitte - en rodbehandling og et hovedgok i hagen, så den ømme tand bed hul i min tunge og jeg brølede som en afsindig, så det stakkels barn, hvem havde forårsaget smerten, blev meget forskrækket, klogere.
heidi hvis svigerinde skal giftes idag.. 1 time til håropsætning
weeeeeeeeeeeeeeeeeeee men rådden vejr
Moni - skal til Wheat lagersalg i dag.. Hvis det går fint, så også på Katvig lagersalg også...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128