Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Helle30

Lene76 skriver:

Lene- får hun 2 dpunger idag, så vi ska på børneshus..... blir dejligt

- Helle, der ikke aner, hvad det er; Børneshus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Susan1978

Susan som har fået et ordentligt skud Binyrebarkhormon i dag - og er ved at vænne tilbage til livet..

Anmeld

10. juni 2010

ka li ja

linemus skriver:

Line - har fået godt nyt om min mor. Der er kun en lille knude og ingen spredning, så hun skal have brystbevarende operation i næste uge og derefter strålebehandling. En stor lettelse. Det kunne jo være meget værre

Line - cornflækker med ryddet køkken, hjemmelavet lasagne i ovnen og alene med 4 børn (men lad os nu se hvordan resten af aftenen går, inden jeg praler for meget...).

er du sindsyg det er jeg glad for at hører men kunne sagtens forstå dine bekymringer...

Anmeld

10. juni 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

Susan som har fået et ordentligt skud Binyrebarkhormon i dag - og er ved at vænne tilbage til livet..

hvad får man det for??

Anmeld

10. juni 2010

Susan1978

ka li ja skriver:

hvad får man det for??

Jeg er mega græspollen allergiker og det eneste der få mig tilbage til en normal hverdag er desværre denne lorte sprøjte.. det er ikke særlig sundt.

men det er bedre end at jeg blir smidt ud hjemmefra -fordi jeg ikke er til at leve sammen med.

Anmeld

10. juni 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

Jeg er mega græspollen allergiker og det eneste der få mig tilbage til en normal hverdag er desværre denne lorte sprøjte.. det er ikke særlig sundt.

men det er bedre end at jeg blir smidt ud hjemmefra -fordi jeg ikke er til at leve sammen med.

ja helt sikkert dejligt det hjælper

Anmeld

10. juni 2010

Lene76

Helle30 skriver:

- Helle, der ikke aner, hvad det er; Børneshus

Børnens hus hedder det  det er en stor legeplads inde i Århus hvor man både kan være ude på legepladsen hvor de osse har en masse dyr. samt indenfor hvor der er en stor legeplads og masser af forskellige andre sjove ting..... total sjovt osse for voksende

sjover end at hoppe i vandpytter, selvom de osse er sjovt

Anmeld

10. juni 2010

Lene76

Susan1978 skriver:

uha uha kender det.... men jeg må ik få den i år da jeg/vi hopper på at jeg snart er gravid....... så fint med mig at det regner lidt

Anmeld

10. juni 2010

Susan1978

Lene76 skriver:

uha uha kender det.... men jeg må ik få den i år da jeg/vi hopper på at jeg snart er gravid....... så fint med mig at det regner lidt

a pro pro regnvejr..

sådan ser der ud hos mig lige nu.

Anmeld

10. juni 2010

Lene76

okay hvor vildt.... tror det er sådan over det meste af landet..... kedelig sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.