Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

Susan1978

Susan som synes hendes nye billeder er fede!  og kunstneren er vores egen BETTE ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Kaufie

Susan1978 skriver:

Susan som synes hendes nye billeder er fede!  og kunstneren er vores egen BETTE ..

Wauw - de er flotte - god idé med samme motiv i forskellige farver..... 

....Bette-kunstner.... 

Anmeld

12. juni 2010

Siber

Rikke - har været til Børnefestival i øs pøs regnvejr, men vi fik kigget boder, sejlet i Elias og ponny ridning - hvad gør man ikke for sine tøser (og jeg er græsenke i denne weekend)

Anmeld

12. juni 2010

Kaufie

Mette, igang med at vaske barnevogn efter Williams bræktur Nu sidder knægten og lægger puslespil...... Moren er forvirret.....

Anmeld

12. juni 2010

Susan1978

Susan som ikke rigtig ved om hun skal skælde jer Julitøser ud eller elske jer for at i har bragt mig ind i kageverdenen..

det tager jo min nattesøvn, men for faen - jeg kan jo se jeg blir bedre og bedre.. hehe

tjek selv tøser..  hvis i ikke allerede har set den .. 

https://www.baby.dk/debat/52580pi1/kageklubben/sko--blomsterkage.aspx#GoToMessage

Anmeld

13. juni 2010

linemus

Line - nyder stilheden efter jeg lige har sendt far og tre unger i Fårup Sommerland Så skal jeg bare have Sofie til at sove ude i vognen om lidt, men hun er også ved at falde i søvn i maden, så krydser for det går let denne gang. Og så står den bare på... oprydning (og måske et par overspringshandlinger ind imellem)

Anmeld

13. juni 2010

linemus

Line - der lige vil spise sin morgenmad færdig...

Anmeld

13. juni 2010

bette

smadret efter at have været til bryllup igår.. uh gud hvor var min svigerinde smuk..

og mikkel blev passet af min veninde med stor succes.. !!

er glad for at susan kunne lide malerierne så skal jeg vist også igang med at male nogle flere malerier.. hehe

Anmeld

13. juni 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

Susan som ikke rigtig ved om hun skal skælde jer Julitøser ud eller elske jer for at i har bragt mig ind i kageverdenen..

det tager jo min nattesøvn, men for faen - jeg kan jo se jeg blir bedre og bedre.. hehe

tjek selv tøser..  hvis i ikke allerede har set den .. 

https://www.baby.dk/debat/52580pi1/kageklubben/sko--blomsterkage.aspx#GoToMessage

den er simpelthen så flot!!

hvad tager du for sådan et monstrum??

Anmeld

13. juni 2010

ka li ja

linemus skriver:

Line - der lige vil spise sin morgenmad færdig...

bedre sent end aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.