Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Lene76

Lene- kun med 2 dpunger idag; viktor og en anden og jeg må ik være med til at lege fordi jeg er voksen hehe  så nu lure jeg lige her inden jeg går ud og laver frokost til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

ivfmarie

Marie - med selvklæbende sofa!

Anmeld

11. januar 2010

Nadi

ivfmarie skriver:

Marie - den lykkelige ejer af en hel afspadseringsdag, som jeg indtilvidere har valgt at bruge i sofaen, imens bagemaskinen klarer et hjemmebagt brød, og vaskemaskinen vasker mit tøj og katten leger med hunden... Skønt at have nogen/noget til at lave de mine arbejdsopgaver!

Anmeld

11. januar 2010

ivfmarie

marie.... nu gør sofaen snart ondt på min røv.. I'd better do something soon...

Anmeld

11. januar 2010

Tynen

Trine - Der VIRKELIG har været på kedsomhedens rand idag!!!
(Hvad fandan kan man lave af nye ting med et barn på 4 mdr.??)

Anmeld

11. januar 2010

Joan ( Smallie )

joan nu helt uden arbejde

Anmeld

11. januar 2010

ivfmarie

Marie - nu med sofa på røven - igen! Men dog efter en lang løbetur i knæhøjt sne, så nu er det helt "tilladt"

Anmeld

11. januar 2010

Kaufie

Mette, synes det er fantastisk man kan jobbe 15 min over, nå at handle stort ind, hjem og sætte en vask over, nappe en nutellamad i fred og lige tjekke text-tv OG stadig nå at hente William 15.30 - deltid - I love it!!

Anmeld

11. januar 2010

ivfmarie

Kaufie skriver:

Mette, synes det er fantastisk man kan jobbe 15 min over, nå at handle stort ind, hjem og sætte en vask over, nappe en nutellamad i fred og lige tjekke text-tv OG stadig nå at hente William 15.30 - deltid - I love it!!

Det er nemlig skide skønt! De penge (du ikke får ifht 37 timer) er godt givet ud!

Anmeld

11. januar 2010

Kaufie

ivfmarie skriver:

Det er nemlig skide skønt! De penge (du ikke får ifht 37 timer) er godt givet ud!

Nemmerlig - specielt fordi det jeg får for de 30 timer nu er ca det samme som jeg fik for 37 (+2,5 t frokost og +2,5t transporttid) før....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.