Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lene- kun med 2 dpunger idag; viktor og en anden og jeg må ik være med til at lege fordi jeg er voksen hehe så nu lure jeg lige her inden jeg går ud og laver frokost til dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marie - med selvklæbende sofa!
ivfmarie skriver: Marie - den lykkelige ejer af en hel afspadseringsdag, som jeg indtilvidere har valgt at bruge i sofaen, imens bagemaskinen klarer et hjemmebagt brød, og vaskemaskinen vasker mit tøj og katten leger med hunden... Skønt at have nogen/noget til at lave de mine arbejdsopgaver!
Marie - den lykkelige ejer af en hel afspadseringsdag, som jeg indtilvidere har valgt at bruge i sofaen, imens bagemaskinen klarer et hjemmebagt brød, og vaskemaskinen vasker mit tøj og katten leger med hunden... Skønt at have nogen/noget til at lave de mine arbejdsopgaver!
marie.... nu gør sofaen snart ondt på min røv.. I'd better do something soon...
Trine - Der VIRKELIG har været på kedsomhedens rand idag!!! (Hvad fandan kan man lave af nye ting med et barn på 4 mdr.??)
joan nu helt uden arbejde
Marie - nu med sofa på røven - igen! Men dog efter en lang løbetur i knæhøjt sne, så nu er det helt "tilladt"
Mette, synes det er fantastisk man kan jobbe 15 min over, nå at handle stort ind, hjem og sætte en vask over, nappe en nutellamad i fred og lige tjekke text-tv OG stadig nå at hente William 15.30 - deltid - I love it!!
Kaufie skriver: Mette, synes det er fantastisk man kan jobbe 15 min over, nå at handle stort ind, hjem og sætte en vask over, nappe en nutellamad i fred og lige tjekke text-tv OG stadig nå at hente William 15.30 - deltid - I love it!!
Det er nemlig skide skønt! De penge (du ikke får ifht 37 timer) er godt givet ud!
ivfmarie skriver: Det er nemlig skide skønt! De penge (du ikke får ifht 37 timer) er godt givet ud!
Nemmerlig - specielt fordi det jeg får for de 30 timer nu er ca det samme som jeg fik for 37 (+2,5 t frokost og +2,5t transporttid) før....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128