Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

Nadi

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej hun hedder noget andet.

Stod på Q8 i viborg

Er det den i krydset eller den anden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

Er det den i krydset eller den anden??

Der er kun en tilbage den anden er lukket Men den i krydset ja der var jeg i 6 år eller mere

Anmeld

12. januar 2010

Nadi

Der er kun en tilbage den anden er lukket Men den i krydset ja der var jeg i 6 år eller mere

Ja mente nok den anden var lukket, men kunne ikke helt finde ud af det.

Ej jeg synes virkelig din chef skulle slås med en våd avis!

Anmeld

12. januar 2010

Millebasse

Er så trrrrrææææææææææætttttttttttttttttt...........

Anmeld

12. januar 2010

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

Ja mente nok den anden var lukket, men kunne ikke helt finde ud af det.

Ej jeg synes virkelig din chef skulle slås med en våd avis!

Har bare sådan lidt en øhhhh nå føelse, føler sku jeg er blevet brandt af fordi jeg har valgt at få 2 børn lige efter hinanden.

Hun startet med at sige til mig at hun ikke kunne tage morgen og eftermiddags vagter for så ville det gå ud over hendes børn. Nåh ja ok dine børn er så også kun 7 og 10 og i bor inde midt i byen med 500 meter til skolen. Da hun sagde det kunne jeg godt høre det løb var kørt og hun havde set en nem måde at komme af med mig på.

Indrømmet jeg er nok en smugle tøsefornærmet og tror slet ikke det er gået op for mig endnu at jeg ikke skal tilbage til en arbejde og kunder som jeg var rigtig glad for

Anmeld

12. januar 2010

Rasmine

ivfmarie skriver:

Come on Metski... brug da hvad du har.. jeg bruger aldrig opskrifter - derfor kan jeg heller ikke gi dig en.

Det brød der er i gang nu er vist ca sådan: 6 dl vand, 1spsk honning, 1 spsk salt, 200 gr havregryn, 200 gr fuldkorns speltmel, 200 gr sigtemel og 2-300 gram durummel... tror jeg... Og så en pose tørgær.

Aner jo ikke om det er godt... men erfaringerne siger at nybagt brød ALTID er godt - det er straks værre dagen efter... men så bager man bare noget mere

Ahem, så du tager den simpelthen på "slump"..."slump".. Hvad hedder det egentlig?

EN HEL POSE TØRGÆR????????????

Anmeld

12. januar 2010

Muffinmus

Der er jo nogen vagter jeg ikke kan tage fordi jeg skal aflevere eller hente børn. Jeg har jo vagter mellem kl 5 om morgen og ind til 24 om aften og hvis hun bare ville lave en 2 ugers plan ville jeg godt kunne få det til at løbe riundt.

Det går jo galt fordi chr arbejder i århus og har så meget transport tid. Hvis han bare arbejdet i viborg kunne jeg fint gå ind i min gamle vagtplan.

Og hvis jeg skal ind i en mande verden igen så skal jeg jo til at bruge min uddannelse og lave biler igen meeeeen det syntes jeg ikke rigtig siger mig noget.

hmm, næ, hvis ikke du gider det så kan jeg godt se det. Super øv at hun også prioterer sin familie og det skal gå ud over nogen. DEt er så typisk.

Kan godt forstå du er lidt øv over det for der er jo begrænsinger for løsninger jobmæssigt så.

Og ja, det er også noget bøvl at få hverdagen til at hænge sammen når man har en del transport tid. Vi skal lige have lidt før fri 5 mdr for at kunne køre sammen og hente begge unger inden lukketid.

Anmeld

12. januar 2010

Lene76

Lene- glæder sig til en led spinningtime idag...... også håber jeg på at Maria snart føder og nadi

Anmeld

12. januar 2010

Joan ( Smallie )

JOan som har været røgfri lige omkring 3 måneder nu. Men som godt nok har været tæt på at tænde en de sidste par dage, men har ikke gjort det.

Anmeld

12. januar 2010

ivfmarie

Mebach skriver:

Ahem, så du tager den simpelthen på "slump"..."slump".. Hvad hedder det egentlig?

EN HEL POSE TØRGÆR????????????

ADVARSEL! Denne "opskrift" var et fejl-skud... Dur ikke

Måske skulle der kun have været en ½ pose gær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.