Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lene- der vil hoppe i seng.... nat nat girls og masser af veestøv til maria
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lise - så er der købt autostol til babyen. Nu behøver vi ikke købe mere (aaaaarrrghhh, har crazy behov for at forberede mig nu, og kigge på og KØBE nye babyting, men vi har det hele og ingen penge)
Maria - kan 'se frem til' en tur til Holbæk sygehus i morgen Er nu 9 dage over termin, og troede aldrig jeg skulle prøve noget så frustrerende!
AG - lige hjemkommet fra en tur i svømmehallen med Emsen og faderen, og nu er der dømt hygge påsofaen inden jeg skal ud i det kolde vintervejr med vovsen
som som har været mega pædagogisk i dag.
har malet med Ea Emil og Leonora (eas veninde), har lagt puslespil, har leget med barbiedukker, har spillet vildkatten... og nu er det hundens tur - Bare jeg ikke blæser væk.
Joan der er stolt af Anne der nu kan sige hej hej, nej, vov og a det. Stor pige
Anja - ser ikke frem til morgendagen med arbejde fra 10 - 21
Nadi - lækkert mad og et kanon show igår, er helt høj efter at have set Kronprins Frederik
Lise skriver: Lise - så er der købt autostol til babyen. Nu behøver vi ikke købe mere (aaaaarrrghhh, har crazy behov for at forberede mig nu, og kigge på og KØBE nye babyting, men vi har det hele og ingen penge)
Uh hvor kan jeg godt forstå dig!! Jeg har haft det på samme måde, men har dog fået stillet lidt af min lyst med en ny vugge og lidt lyserødt sengetøj.
Rikke - vil sige godnat, og sender lige lidt vestøv til Maria
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128