Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Tynen

Trine - Ville have været i seng kl. 22. Hvorfor fejler det altid??!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Nadi

Lise skriver:

HVad siger ammestuehistorierne??? Jeg har megameget halsbrand i denne graviditet, til forskel fra ganske lidt de sidste par uger sidst. Simon havde/har ingen hår, men igår sagde scanningsdamen at hun kunne se at ham her har tæt hår i nakken

Meget halsbrand = meget hår

Så det lader til at det holder stik, hvis Simon ikke rigtig havde noget og den bette trold har tæt nakkehår allerede nu

Anmeld

8. januar 2010

Nadi

linemus skriver:

Hvad er den geniale gave?

En glodoodle (hvis du ved hva det er for en), han laver ikke andet end at tegne eller få sin mor til at tegne. Idag havde han rent faktisk tegnet en BANAN!! Ikke bare krusseduller, man kunne se hva det var

Blev simpelthen så stolt af den bette fyr

Anmeld

8. januar 2010

Muffinmus

Maria- der lige har klasket en fucking MYG!!!!!!

Og som burde gå i seng med det vuns...og som liiiige sender endnu en bunke vestøv til Maria

Anmeld

8. januar 2010

Nadi

Tynen skriver:

Det glæder jeg mig sgu til at se

Både Dennis og jeg, helt uafhængigt af hinanden, har en forestilling om at hun bliver en med masser af sort/mørkt hår

Anmeld

8. januar 2010

Lise

Lise - har haft panik i hjemmet, da vi ikke kunne komme i kontakt (i flere timer) med bedsten der har Simon i sin varetægt  Men så lykkedes det endeligt, og alle har det godt

Anmeld

9. januar 2010

Louise mortil4

Lise skriver:

Lise - har haft panik i hjemmet, da vi ikke kunne komme i kontakt (i flere timer) med bedsten der har Simon i sin varetægt  Men så lykkedes det endeligt, og alle har det godt

puha godt i fik fat i dem. Det kan sgu godt være lidt af en gyser sådan noget.

Anmeld

9. januar 2010

Louise mortil4

Louise - trist og ensom, det er vist ved at blive en vane, både med at være trist og ensom og de negative opdateringer, ikke godt

Anmeld

9. januar 2010

BK

mortil4 skriver:

Louise - trist og ensom, det er vist ved at blive en vane, både med at være trist og ensom og de negative opdateringer, ikke godt

Anmeld

9. januar 2010

Lene76

ivfmarie skriver:

du er sgu da gravid, søde!!

nej det tror jeg ik.... for det bliver man sku da ik af ingenting kan med en meget stemme sige at han har ik fået noget siden slut nov...... også har jeg lige haft det røde men planen er jo at jeg gerne snart ska være det så nu må vi se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.