Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Muffinmus

Tynen skriver:

Trine - Der VIRKELIG har været på kedsomhedens rand idag!!!
(Hvad fandan kan man lave af nye ting med et barn på 4 mdr.??)

tage til byen med Maria på onsdag, hendes aller sidste barselsdag!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Muffinmus

Joan ( Smallie ) skriver:

joan nu helt uden arbejde

why??? hvad så nu?

Anmeld

11. januar 2010

Nadi

Tynen skriver:

Trine - Der VIRKELIG har været på kedsomhedens rand idag!!!
(Hvad fandan kan man lave af nye ting med et barn på 4 mdr.??)

Du kunne have smidt ham i bilen og kørt mod mig, se det havde været en ny ting

Anmeld

11. januar 2010

Nadi

Nadi - er vist helt klar til at Lillepigen godt må komme, bare det ikke bliver fredag eller lørdag.

Anmeld

11. januar 2010

Louise mortil4

Louise - vil ud og ha et stykke nybagt franskbrød nu og en kop te, mums.

Imorgen tror jeg der skal bages banan kage, endnu mere mums

Anmeld

12. januar 2010

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

why??? hvad så nu?

Ja fordi min " dejlige" chef ikke er villig til at lave om på de tider jeg skal arbejde så jeg bliver nød til at sige op, eller jeg har sagt op og er arbejdsløs fra 1 feb.

Så jeg tror lige jeg tager en tur ned og vender og har lidt ondt af mig selv, fordi jeg er blevet dumpet fordi jeg har valgt at få børn, og så må jeg på den igen og finde et arbejde

Anmeld

12. januar 2010

Muffinmus

Ja fordi min " dejlige" chef ikke er villig til at lave om på de tider jeg skal arbejde så jeg bliver nød til at sige op, eller jeg har sagt op og er arbejdsløs fra 1 feb.

Så jeg tror lige jeg tager en tur ned og vender og har lidt ondt af mig selv, fordi jeg er blevet dumpet fordi jeg har valgt at få børn, og så må jeg på den igen og finde et arbejde

røv da også...øv øv. Ja,er glad for at selv om jeg arbejder i en mandeverden, så går det ok fordi de fyrer ikke en...der skal sgu meget til:-)

Men har du nongen ønsker så overhovedet? og hvad var det du ville have lavet om på?

Anmeld

12. januar 2010

Nadi

Er det Thougaard der er din chef??

Anmeld

12. januar 2010

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

røv da også...øv øv. Ja,er glad for at selv om jeg arbejder i en mandeverden, så går det ok fordi de fyrer ikke en...der skal sgu meget til:-)

Men har du nongen ønsker så overhovedet? og hvad var det du ville have lavet om på?

Der er jo nogen vagter jeg ikke kan tage fordi jeg skal aflevere eller hente børn. Jeg har jo vagter mellem kl 5 om morgen og ind til 24 om aften og hvis hun bare ville lave en 2 ugers plan ville jeg godt kunne få det til at løbe riundt.

Det går jo galt fordi chr arbejder i århus og har så meget transport tid. Hvis han bare arbejdet i viborg kunne jeg fint gå ind i min gamle vagtplan.

Og hvis jeg skal ind i en mande verden igen så skal jeg jo til at bruge min uddannelse og lave biler igen meeeeen det syntes jeg ikke rigtig siger mig noget.

Anmeld

12. januar 2010

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

Er det Thougaard der er din chef??

Nej hun hedder noget andet.

Stod på Q8 i viborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.