Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Lene76

Nadi skriver:

Nadi - lækkert mad og et kanon show igår, er helt høj efter at have set Kronprins Frederik

hehe ham har jeg da danset med til "køb bananer køb bananer" hehe men vildt godt show igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Nadi

Lene76 skriver:

hehe ham har jeg da danset med til "køb bananer køb bananer" hehe men vildt godt show igår

Har et indre billede nu hvor I står og twister for vildt

Og er pisse misundelig!!

Anmeld

11. januar 2010

Lene76

hehe det er nok 12-13 år siden.....hehe det var osse vildt skægt

Anmeld

11. januar 2010

ivfmarie

Marie - den lykkelige ejer af en hel afspadseringsdag, som jeg indtilvidere har valgt at bruge i sofaen, imens bagemaskinen klarer et hjemmebagt brød, og vaskemaskinen vasker mit tøj og katten leger med hunden... Skønt at have nogen/noget til at lave de mine arbejdsopgaver!

Anmeld

11. januar 2010

Rasmine

ivfmarie skriver:

Marie - den lykkelige ejer af en hel afspadseringsdag, som jeg indtilvidere har valgt at bruge i sofaen, imens bagemaskinen klarer et hjemmebagt brød, og vaskemaskinen vasker mit tøj og katten leger med hunden... Skønt at have nogen/noget til at lave de mine arbejdsopgaver!

What?

-Har du også sådan en maskine?

HIT med nogle opskrifter, por favor!

Anmeld

11. januar 2010

ivfmarie

Mebach skriver:

What?

-Har du også sådan en maskine?

HIT med nogle opskrifter, por favor!

Come on Metski... brug da hvad du har.. jeg bruger aldrig opskrifter - derfor kan jeg heller ikke gi dig en.

Det brød der er i gang nu er vist ca sådan: 6 dl vand, 1spsk honning, 1 spsk salt, 200 gr havregryn, 200 gr fuldkorns speltmel, 200 gr sigtemel og 2-300 gram durummel... tror jeg... Og så en pose tørgær.

Aner jo ikke om det er godt... men erfaringerne siger at nybagt brød ALTID er godt - det er straks værre dagen efter... men så bager man bare noget mere

Anmeld

11. januar 2010

birgittemarie

Glad for tykke baby på næsten 5 kilo og 57 cm. nu. Knap så glad for amme kvababelse i venstre side af nakke og ryg. Imponeret af IVFferens bagning uden opskrift. DET er kornflækkert!

Anmeld

11. januar 2010

Millebasse

Camilla - med regelmæssige veer igår aftes, som så går fuldstændig i sig selv igen!! Hvad bilder de sig ind??!!

Anmeld

11. januar 2010

ivfmarie

Millebasse skriver:

Camilla - med regelmæssige veer igår aftes, som så går fuldstændig i sig selv igen!! Hvad bilder de sig ind??!!

uuuhhhh

Anmeld

11. januar 2010

birgittemarie

Millebasse skriver:

Sådan en gang røv! Det er til at blive sindssyg af. Men det kan ikke vare længe nu uanset hvad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.