Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ivfmarie skriver: ADVARSEL! Denne "opskrift" var et fejl-skud... Dur ikke Måske skulle der kun have været en ½ pose gær
ADVARSEL! Denne "opskrift" var et fejl-skud... Dur ikke
Måske skulle der kun have været en ½ pose gær
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marie - nasser på hallens netværk mens ungerne er til gymnastik
Lise - træt med træt på
Louise - så er der gang i surmule aka sursen surdej, ser det ud til, håber sgu det kommer til at virke
Trine - Seriøst ved at DØ af skrær efter at have læst "spøgelsestråden" på Øffen
Tynen skriver: Trine - Seriøst ved at DØ af skrær efter at have læst "spøgelsestråden" på Øffen
HA - gik igang med den igår aftes (det er den med babysengen, ikke?), men tænkte hurtigt at hvis jeg skulle sove om natten, måtte jeg hellere læse noget andet
Lise skriver: HA - gik igang med den igår aftes (det er den med babysengen, ikke?), men tænkte hurtigt at hvis jeg skulle sove om natten, måtte jeg hellere læse noget andet
JA! Og jeg er seriøst ved at gå i spåner!Jeg burde bare slet ikke have åbnet den tråd - Fårk, nu får jeg, omend, endnu mindre nattesøvn
Trine - Overvejer at oprette en "Billedopdateringstråd" til dette her:
Lykken er.......
..... At have sin seng for sig selv
(Ja, det er mig der skal ligge i midten)
Lise - har fået sit nye Cocooi svøb, som jeg bare måtte have, efter DK introducerede det på ØFfen, med posten fra England idag. Glæder mig seriøst til at have en baby at svøbe deri
Tynen skriver: Trine - Overvejer at oprette en "Billedopdateringstråd" til dette her: Lykken er....... ..... At have sin seng for sig selv (Ja, det er mig der skal ligge i midten)
Årrrh, lykken er da at have to så lækre unger at putte med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128