Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Lene76

Lene - der bare glæder sig til at få weekend...... er simpenhen så træt i øjeblikket går i seng kl 8 og sover til næste morgen kl 7 og er stadigvæk træt...... zzzzzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

ivfmarie

Marie - håber at vi ses til X-FACTOR i aften

Anmeld

8. januar 2010

Mie A

ivfmarie skriver:

Det håber jeg også - men her hjemme afhænger det af at ungerne gider at sove og at jeg kan hugge computeren før manden!!

Anmeld

8. januar 2010

linemus

karina - tuder...... aner ikke hvorfor, eller så er det bare fordi der er så meget i hovedet at jeg ikke kan overskue mere nu.....

(lettere forsinket, men ikke mindre rigtigt)

Anmeld

8. januar 2010

Tynen

ivfmarie skriver:

Årh, det kunne være SÅ fedt, men det afhænger af mængden af børn oppe på det tidspunkt
(PLEASE, PLEASE, PLEASE! Lad mig få fri!!)

Anmeld

8. januar 2010

linemus

Nadi skriver:

Nadi - holder sne-fri med familien og synes det er en genial julegave vi har givet Oliver. Han er ihvertfald selv meget begejstret

Hvad er den geniale gave?

Anmeld

8. januar 2010

linemus

Line - der endelig er blevet opdateret på statusopdateringen, der også er forelsket i Lises babydreng, der håber BM havde en god tur i legestue, der nu har forfærdelig lyst til både chokoladekiks og kanelsnegle, der ikke bliver træt af Marys brok, men gerne snart vil se billeder af nyfødt baby, der håber Siber fik stået på ski, der er mega træt efter en lang uge på job, der drømmer om weekend uden børn, der synes det burde være en ret at have en uge længere ferie end børnene, der håber alle får en dejlig weekend

Anmeld

8. januar 2010

Lise

Lise - installeret på sofaen med dyne og pude og venter på x-factor. Desuden er der bland-selv slik i mit køkkenskab  Men ikke meget længere...

Anmeld

8. januar 2010

Tynen

Trine - En hel rulle prinse-madder rigere (I maven altså)

Anmeld

8. januar 2010

ivfmarie

Lene76 skriver:

Lene - der bare glæder sig til at få weekend...... er simpenhen så træt i øjeblikket går i seng kl 8 og sover til næste morgen kl 7 og er stadigvæk træt...... zzzzzz

du er sgu da gravid, søde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.