Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

Marie - Hjemmelaver julemedister sammen med manden (og det er virkelig medisterpølse)

ja ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Muffinmus

Tynen skriver:

Jeg ved ikke hvad der er værst.. Jeg får min leveret = Så skal der ryddes op

hmm- heldige jer, i får sgu da i det mindste en gave, det gør iv ikke i Forsvaret--vi får et tak for i år brev med en klippet jule ting til at hænge i vinduet...juhuu

Anmeld

22. december 2009

heaven

hmm- heldige jer, i får sgu da i det mindste en gave, det gør iv ikke i Forsvaret--vi får et tak for i år brev med en klippet jule ting til at hænge i vinduet...juhuu

er det nu jeg skal fortælle jeg har fået et skisæt til 1200 fra intersport, samt de sidste nye fade fra rosendahl (3 styk i forskellig størrelse)???? og så en pose tvist-chokolade ikke at forglemme, hehe....

Jannie

Anmeld

22. december 2009

Louise mortil4

vi får sgu hverken jule eller barsels gave når vi er på barsel hos os, de tager på ingen måde heller kontakt til en med mindre man selv har startet med at ringe.

Anmeld

22. december 2009

Muffinmus

heaven skriver:

er det nu jeg skal fortælle jeg har fået et skisæt til 1200 fra intersport, samt de sidste nye fade fra rosendahl (3 styk i forskellig størrelse)???? og så en pose tvist-chokolade ikke at forglemme, hehe....

Jannie

hmm, næ, det tror jeg ikke lige det er tiden til..grrrr.

Har hængt det sølle lille juleklip op i ungernes legerum, giver det ikke selv.

Kan da trøste mig med jeg lige har fået et skisæt i føsdagsgave af min moar og far

Anmeld

22. december 2009

heaven

MariaE skriver:

hmm, næ, det tror jeg ikke lige det er tiden til..grrrr.

Har hængt det sølle lille juleklip op i ungernes legerum, giver det ikke selv.

Kan da trøste mig med jeg lige har fået et skisæt i føsdagsgave af min moar og far

hehe, et juleklip?? det er sgu da også lidt vagt??? Hvaaa - hvad er det lige du laver for landet her, i forsvaret??

Jannie

Anmeld

22. december 2009

Muffinmus

i landet..he he??

Jamen jeg overvåger det danske luftrum mulitært..altdå har INTET med kastrup og den generellle luftstyrelse at gøre...vi ser bare på det samme billede.

Men generelt, holder øje med svenskerne da de ikke er med i NATO, om de må flyve hvor de gør. holder je med alle andre ikke NATO fly og deres tilladelser til at overflyve DK luftrum osv osv...

Og evt fjentlige fly eller testture fra de sk... russere.

Anmeld

22. december 2009

heaven

MariaE skriver:

i landet..he he??

Jamen jeg overvåger det danske luftrum mulitært..altdå har INTET med kastrup og den generellle luftstyrelse at gøre...vi ser bare på det samme billede.

Men generelt, holder øje med svenskerne da de ikke er med i NATO, om de må flyve hvor de gør. holder je med alle andre ikke NATO fly og deres tilladelser til at overflyve DK luftrum osv osv...

Og evt fjentlige fly eller testture fra de sk... russere.

lyder da lidt spændende... hvad så hvis du ser nogen på afveje?? er det så sådan som i film, med "forsvind eller jeg får nogen til at skyde dig ned"?? har du prøvet det??

jannie - nysgerrig

Anmeld

22. december 2009

Siber

Rikke - prøver at finde julehumøret frem igen, er sikker på det er vendt tilbage i morgen!

Anmeld

22. december 2009

Muffinmus

jamen det er det da..bortset fra at der skal en del til før man skyder noget som helst ned inde over DK

Men vi sender da tit fly ud for at se hvad de er der nærmer sig hvis vi ikke kan se det ud fra vores info.....Som du sikkert har set i nyhderne i ny og næ sender russerne nogle gange der jægerfly rundt om norden for at atge en lille testtur, dem er vi obs på, men kun fordi vi gerne vil vide hvad de laver...vi ser jo i princippet ikke fjernder over alt bare fordi de er russere:-)

Men der er MANGE regler om det og jo, nogle gange er det spændende at sidde bag skærmen og følge jægerne og høre hvad der i virkeligheden foregår.

Og ellers er jeg i en mobil enhed der gør det samme, men det er så meningen den skal udsendes engang i det nye og eller når de har fundet et sted at sende os henOg der ud over tager vi jo uudstyret med på øvelser for at se hvad det kan i varme og kulde og for at vi bliver gode til at sætte det hele op

de har snakket om en øvelse på Sardinien...lyder da lidt spændende swelv om jeg ikke kan forestille mig at være væk fra mine dejlige uger så længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.