Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

ivfmarie

Siber skriver:

Rikke - drukner sin sorg i peberkager! jeg skulle have været på Bornholm nu!

Det kommer du i morgen . Det skal nok blive jul, trods alt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

ivfmarie

Marie - med to børn der har puttet sig selv, og nu sover den sødeste søvn . Så er det vist tid til at liste juletræet ind...

(eller tid til en kold bajer og ti minutter med Baby??)

Anmeld

23. december 2009

Joan ( Smallie )

Joan der burde gå ud og skrælle nogen tofler og sådan ca 10 kg æbler så ungerne kan få noget hjemmelavet æbelgrød, meeeen det er ikke lysten der trækker værket.

Hvorfor bliver man doven når ens unger ikke er hjemme?

Anmeld

23. december 2009

Mary

Maria - vil helst ikke ha en baby i morgen......men vil alligevel gerne......eij, det er svært at vente 

Anmeld

23. december 2009

Siber

Rikke - julestemningen er kommet til casa Gjendal, brillerne er i hus (efter vi bankede i bordet) Andreas har det nogenlunde og vi er snart på vej. Kom jul kom sne kom gaver!

Anmeld

23. december 2009

..

Siber skriver:

Rikke - julestemningen er kommet til casa Gjendal, brillerne er i hus (efter vi bankede i bordet) Andreas har det nogenlunde og vi er snart på vej. Kom jul kom sne kom gaver!

- så endte det hele jo godt alligevel og mine hjalp

Rigtig glædelig jul

Anmeld

23. december 2009

Lise

Lise - Har været igang næsten non-stop siden kl 5 i morges; der er ryddet op, gjort lidt rent, vasket tøj, skiftet sengetøj, har været til jordemoder, der er handlet ind i Superbest, mor er hentet i lufthavnen, kamera fra fødselsdag er byttet i Glostrup, der er handlet i Føtex, nissetæppet er syet færdigt, der er handlet de sidste julegaver i Fields, madras til Simons nye seng er indkøbt, der er lavet aftensmad, der er ryddet op efter aftensmad, der er spist, leget, børstet tænder og puttet - og nu er der ro. Tænker bare på om jeg burde lave lidt konfekt eller smide en bolledej sammen til morgenboller

Behøver jeg at skrive at jeg har haft en milliard plukkeveer idag?

Anmeld

23. december 2009

Tynen

Trine - Der bliver edderspændt-fuck-fandens-rasende hvis sneen er væk imorgen

Anmeld

23. december 2009

Nadi

ka li ja skriver:

har du luret????

Nej jeg har ikke desideret luret, men jeg har ønsket mig en te-brygger fra Eva Solo, og da manden vendte hjem efter juleindkøbet, kom han hjem med en pakke der passede i størrelsen, og som var købt i Imerco (det kunne jeg se på papiret).

Men derfor glæder jeg mig alligevel til at pakke gaven op, og spændingen er lige så stor

Nadi - har vist aldrig glædet sig så meget til at pakke gaver op og give gaver siden jeg var barn... og som har lavet konfekt idag. NAM NAM

Anmeld

23. december 2009

Kaufie

Mette, endelig juleklar.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.