Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

ivfmarie

linemus skriver:

Line - med en bræksyg Signe, der bare ikke kan stoppe igen, og med alt for mange planer imorgen. Funderer lidt over om det mon var fritturemaden til aften, eller om hun godt nok har fanget en Malte-flu...

Malte er stadig ramt - så lad os håbe at det var frituren... Der er ikke tid til syge børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

ivfmarie

Marie - har netop færdiggjort en omgang konfekt, pakket et par gaver ind og skrevet julekort... Argh at jeg skal ofre min nattesøvn på det, det var jo planen at jeg skulle have hygget mig med den slags sysler i morgen. Øv for syge børn!

Og nu på vej til at pano-dope Malten der har ca 40 i feber

Anmeld

22. december 2009

ivfmarie

Marie - har tusind ting at lave, men er tvangsindlagt til at glo Junglebogen for 117.gang med pyllerpjokket

Anmeld

22. december 2009

ka li ja

karina - ond i sulet!!!

ønsker intet godt for faren

Anmeld

22. december 2009

bette

heidi som stadig er syg.. gider ikke mere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

22. december 2009

Louise mortil4

Louise som har manden hjemme idag, der var ikke noget kød at skære på slagteriet så vi skal ha gjort rent idag så det er overstået, sys det er trals for Kalaha at faren er trals, håber bette, malte og andre der er syge snart er raske igen og at IVF får malte til at se tegnefilm selv så hun kan få lavet lidt og blive klar til jul

Anmeld

22. december 2009

Mary

Maria - troede ikke det var muligt at ha onde plukkeveer en halv nat med 3 min imellem som ikke ender med en fødsel 

Anmeld

22. december 2009

Anja

Anja  - er hjemme fordi jeg selv er syg, og så bliver Elias selvfølgelig også syg  - troede lige, at jeg fik en dag hjemme til at være syg helt alene med sofa, dyne og tv, men ak.

Anmeld

22. december 2009

Lise

Lise - synes det er synd for alle der er syge, og alle der har syge børn. Vi har helbredet i behold, men til gengæld har min allerbedsteste støvle IGEN mistet sin hæl

Anmeld

22. december 2009

Lise

Lise - tror i øvrigt at Mary føder d. 24.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.