Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

Lise

Ps - har juleferie om en time. Skal bare liiiiiiige til samtale med mine chefer    (en obligatorisk én, men alligevel spændende på den ikke så rare måde...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

linemus

Line - der har afleveret et barn i bh, et i dp og et hos bedstemor og nu skal nå et lynbad inden jeg skal ned og klippes - hurra for bedstemødre!

Anmeld

22. december 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Marie - har netop færdiggjort en omgang konfekt, pakket et par gaver ind og skrevet julekort... Argh at jeg skal ofre min nattesøvn på det, det var jo planen at jeg skulle have hygget mig med den slags sysler i morgen. Øv for syge børn!

Og nu på vej til at pano-dope Malten der har ca 40 i feber

Åh, stakkels Malte og moren. Han er da hårdt ramt. Her var der intet i går, men Signe har feber igen og kastede op her til morgen. Der er dog ikke rigtig noget at kaste op længere. Stakkels pjevs. Nu er hun ovre hos bedstemor og blive forkælet lidt. Skal vi ikke satse på raske børn til juleaften?

Anmeld

22. december 2009

Hyner

Henriette -der synes det er røv at skulle kører 50km hver vej bare for at få sin julegave fra firmaet.... Godt jeg har en kollega der kan tage den med hjem og smide den af ved eksèn så jeg kan hente den der når han alligevel skal ha Emma i morgen..

Anmeld

22. december 2009

Susan1978

susan som arbejder hjemme.. godt for det, for for hulan det sner hernede og fyyyyeer...

god bedring til alle jer syge og masser af vestøv til Maria med den store smukke mave.

Anmeld

22. december 2009

Tynen

Hyner skriver:

Henriette -der synes det er røv at skulle kører 50km hver vej bare for at få sin julegave fra firmaet.... Godt jeg har en kollega der kan tage den med hjem og smide den af ved eksèn så jeg kan hente den der når han alligevel skal ha Emma i morgen..

Jeg ved ikke hvad der er værst.. Jeg får min leveret = Så skal der ryddes op

Anmeld

22. december 2009

Anja

Anja  - med mærkelige ,der pylre og er så trælse ,at mor her tænker, de må sgu tage en lur og vågne i bedre humør ! Kl 10 blev de begge lagt og der er sgu stadig ro !! Håber ikke det er en ordenligt omgang syge børn jeg er på vej til at få

Anmeld

22. december 2009

Millebasse

Camilla - Er MEGA træt af kriller i halsen! Hoster jo mine lunger ud, for at få det til at holde op.. Gode råd modtages med kyshånd!!

Og så lige god bedring til alle dem der er syge og vestøv til Mary

Anmeld

22. december 2009

Hyner

Tynen skriver:

Jeg ved ikke hvad der er værst.. Jeg får min leveret = Så skal der ryddes op

Jamen tunen da.... Har du det ikke altid rydeligt og flot hjemme ved dig... Sådan en cornflækker som du nu engang er.....

Jeg gjorde rent i går så de kan bare komme an....

Anmeld

22. december 2009

ivfmarie

Marie - Hjemmelaver julemedister sammen med manden (og det er virkelig medisterpølse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.