Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

Louise mortil4

Louise hvis mand skyder med 100 % tomme skud, så for første gang skal jeg næste år prøve ikke at være gravid et helt år, det er første gang i 4 år !!! UPS. Lidt sørgmodig er man vel, selv om det er for det bedste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Nadi

Nadi - som har puttet Oliver og vil hygge sig lidt i selvskab med juli-tøserne inden jeg skal ordne de sidste ting til sommerhus. Og som er ret sikker på hvad jeg får af manden i julegave  

Anmeld

21. december 2009

Hyner

Henriette - der allerede er træt af sin juleferie hvis ungen skal være sådan alle dage

Anmeld

21. december 2009

Joan ( Smallie )

Joan som slet ingen unger har hjemme. De er taget på ferie ved mormor og morfar og kommer først hjem til jul. Der er godt nok stille her hjemme.

Anmeld

21. december 2009

Lise

Lise - har været til en latterlig svær eksamen idag  Hvorfor gider jeg blive ved????

Anmeld

21. december 2009

ka li ja

Lise skriver:

Lise - har været til en latterlig svær eksamen idag  Hvorfor gider jeg blive ved????

håber det gik godt

Anmeld

21. december 2009

ka li ja

Nadi skriver:

Nadi - som har puttet Oliver og vil hygge sig lidt i selvskab med juli-tøserne inden jeg skal ordne de sidste ting til sommerhus. Og som er ret sikker på hvad jeg får af manden i julegave  

har du luret????

Anmeld

21. december 2009

Lise

ka li ja skriver:

håber det gik godt

Håber bare jeg består

Anmeld

21. december 2009

Lene76

Lene- som glæder sig til at ha ferie om 2 dage.... også tror jeg at nadi har afsløret sig selv håber det er en go gave hehe

Sender lige en veestorm til maria istedet for snestorm hehe 

Anmeld

22. december 2009

linemus

Line - wanted, dog ikke helt vegetar (lang historie ikke egnet til et-finger-systemet på mobilen); som krydser fingre for at Lise består; og som kom hjem fra julehandlen kl.22.30 Heldigvis til sovende ikke-brækkende/skidende børn. Krydser fingre for natten. Sov godt derude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.