MariaE skriver:
jamen det er det da..bortset fra at der skal en del til før man skyder noget som helst ned inde over DK
Men vi sender da tit fly ud for at se hvad de er der nærmer sig hvis vi ikke kan se det ud fra vores info.....Som du sikkert har set i nyhderne i ny og næ sender russerne nogle gange der jægerfly rundt om norden for at atge en lille testtur, dem er vi obs på, men kun fordi vi gerne vil vide hvad de laver...vi ser jo i princippet ikke fjernder over alt bare fordi de er russere:-)
Men der er MANGE regler om det og jo, nogle gange er det spændende at sidde bag skærmen og følge jægerne og høre hvad der i virkeligheden foregår.
Og ellers er jeg i en mobil enhed der gør det samme, men det er så meningen den skal udsendes engang i det nye og eller når de har fundet et sted at sende os hen
Og der ud over tager vi jo uudstyret med på øvelser for at se hvad det kan i varme og kulde og for at vi bliver gode til at sætte det hele op
de har snakket om en øvelse på Sardinien...lyder da lidt spændende swelv om jeg ikke kan forestille mig at være væk fra mine dejlige uger så længe.
javel javel..... det lyder sgu egentlig spændende - dejligt inspirerende med en udenlandsøvelse - det skal da nok blive godt, når først du kommer af sted
det er nu dejligt med et afbræk i hverdagens trædemølle.....
udsendes ligefrem?? Altså som til krigsområder mv?? det kunne jeg nu godt undvære hvis det var mig - men du har vel ikke rigtig noget valg, hvis det bliver aktuelt??
Jannie - og hov, nu spammer vi vist tråden lidt
..såååhhee
Jannie - meget interesseret i mariaE`s jobbeskrivelse!!!
Anmeld