Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

bette

MariaE skriver:

hmm- heldige jer, i får sgu da i det mindste en gave, det gør iv ikke i Forsvaret--vi får et tak for i år brev med en klippet jule ting til at hænge i vinduet...juhuu

hahah... fik du ik sådan et "gavekort" til at hente et gratis juletræ.. hvor man får æbleskiver og pølser og brød.. samt sodavand og kløg.. og en slikpose til mikkel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Muffinmus

bette skriver:

hahah... fik du ik sådan et "gavekort" til at hente et gratis juletræ.. hvor man får æbleskiver og pølser og brød.. samt sodavand og kløg.. og en slikpose til mikkel..

Jeg er der jo ikke lige nu, men manden fik dog tilbuddet...vil ikk kelqade det en julegave, mere en komsammen hygge ting.

Men vi får i forvejen vores gratis da svigerne har grantræer i baghaven:-)

Anmeld

22. december 2009

Louise mortil4

har p... f.... l... meget ondt i sit knæ, f... det er lige til at tude over  kan sgu da ikke humpe sådan her rundt til jul om juletræet, Sys der er meget der er trals lige nu..... så gå da væk for f........ SNØFT

Anmeld

22. december 2009

Siber

mortil4 skriver:

har p... f.... l... meget ondt i sit knæ, f... det er lige til at tide over  kan sgu da ikke humpe sådan her rundt til jul om juletræet, Sys der er meget der er trals lige nu..... så gå da væk for f........ SNØFT

god bedring!

Anmeld

22. december 2009

bette

MariaE skriver:

Jeg er der jo ikke lige nu, men manden fik dog tilbuddet...vil ikk kelqade det en julegave, mere en komsammen hygge ting.

Men vi får i forvejen vores gratis da svigerne har grantræer i baghaven:-)

hehe ja okay.. det var ellers hyggeligt

Anmeld

22. december 2009

Louise mortil4

Siber skriver:

god bedring!

tak, håber det hjælper, skal være alene med alle 4 unger i morgen igen, så der bliver masser at rende efter

Anmeld

22. december 2009

heaven

MariaE skriver:

jamen det er det da..bortset fra at der skal en del til før man skyder noget som helst ned inde over DK

Men vi sender da tit fly ud for at se hvad de er der nærmer sig hvis vi ikke kan se det ud fra vores info.....Som du sikkert har set i nyhderne i ny og næ sender russerne nogle gange der jægerfly rundt om norden for at atge en lille testtur, dem er vi obs på, men kun fordi vi gerne vil vide hvad de laver...vi ser jo i princippet ikke fjernder over alt bare fordi de er russere:-)

Men der er MANGE regler om det og jo, nogle gange er det spændende at sidde bag skærmen og følge jægerne og høre hvad der i virkeligheden foregår.

Og ellers er jeg i en mobil enhed der gør det samme, men det er så meningen den skal udsendes engang i det nye og eller når de har fundet et sted at sende os henOg der ud over tager vi jo uudstyret med på øvelser for at se hvad det kan i varme og kulde og for at vi bliver gode til at sætte det hele op

de har snakket om en øvelse på Sardinien...lyder da lidt spændende swelv om jeg ikke kan forestille mig at være væk fra mine dejlige uger så længe.

javel javel..... det lyder sgu egentlig spændende - dejligt inspirerende med en udenlandsøvelse - det skal da nok blive godt, når først du kommer af sted det er nu dejligt med et afbræk i hverdagens trædemølle.....

udsendes ligefrem?? Altså som til krigsområder mv?? det kunne jeg nu godt undvære hvis det var mig - men du har vel ikke rigtig noget valg, hvis det bliver aktuelt??

Jannie - og hov, nu spammer vi vist tråden lidt ..såååhhee

Jannie - meget interesseret i mariaE`s jobbeskrivelse!!!

Anmeld

22. december 2009

Muffinmus

heaven skriver:

javel javel..... det lyder sgu egentlig spændende - dejligt inspirerende med en udenlandsøvelse - det skal da nok blive godt, når først du kommer af sted det er nu dejligt med et afbræk i hverdagens trædemølle.....

udsendes ligefrem?? Altså som til krigsområder mv?? det kunne jeg nu godt undvære hvis det var mig - men du har vel ikke rigtig noget valg, hvis det bliver aktuelt??

Jannie - og hov, nu spammer vi vist tråden lidt ..såååhhee

Jannie - meget interesseret i mariaE`s jobbeskrivelse!!!

hmm ja, det bliver sikkert godt hvis  det er, det er jo en lækker  Italiensk ø....men evt 14 dage væk fra mine puslinger?? puha. Nå, skaL NOK OVERLeVE DET HVIS DET ER. crap, caps.

Men ja, det kan være til krigslande...Har hørt fra en kollega at de har snakket om f.eks grønland, men tror ikke det er aktuelt, og så Afghanistan..som jeg virkelig ikke håber på.

Anmeld

22. december 2009

heaven

MariaE skriver:

hmm ja, det bliver sikkert godt hvis  det er, det er jo en lækker  Italiensk ø....men evt 14 dage væk fra mine puslinger?? puha. Nå, skaL NOK OVERLeVE DET HVIS DET ER. crap, caps.

Men ja, det kan være til krigslande...Har hørt fra en kollega at de har snakket om f.eks grønland, men tror ikke det er aktuelt, og så Afghanistan..som jeg virkelig ikke håber på.

afghanistan!!!!!! yyyyiiiaks, den var sgu værre!!! det håber jeg godt nok du slipper for, uha da....

Jannie - klar til jul nu

Anmeld

23. december 2009

Siber

Rikke - drukner sin sorg i peberkager! jeg skulle have været på Bornholm nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.